tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
مردم عزیز اروندکنار مستحقق بهترین ها هستند برای تحقق فرامین ولی امر مسلمین در خصوص محرومیت زدایی برای این منطقه مقدس از هرگونه کوششی دریغ نمی کنیم.

حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه شهید همت خوزستان در دیدار با عوامل اجرایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان مطلب فوق در این نشست جهادی ادامه داد:

(ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه ا… الخاصه اولیائه و هو لباس التقوی و درع ا… الحصینه و جنته الوثیقه) براستی که جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آنرا برای اولیای خاص خود گشوده است.

وی بیان داشت:عده ای از جوانان پس از فراهم کردن مقدمات کار، به نقطه ای محروم از کشور سفر می کنند و در مدت اقامتشان در آن محل در حد توان به بررسی و رفع مشکلات مردم آن منطقه می پردازند.

اکبری با اشاره به اینکه جوانان صرف انجام کار و خدمات عملی و فکری سعی می کنند تا حدی که در توانشان است کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و سازمان های دولتی و خصوصی را به منطقه ی مورد نظر منتقل کنند.

وی در ادامه درخصوص اهمیت کار جهادی از دیدگاه امام ره گفت: امام راحل(ره) بیان داشتند باید اعتراف کرد جهادگران بزرگترین آبرو را به انقلاب اسلامی خود داده‌اند و با تکیه به اسلام و خدای تعالی در این راه بهترین نمونه و الگو برای همه جوانان مسلمان و متعهد اسلامی گردیدند.

مدیر قرارگاه شهید همت خوزستان در این نشست نیز با ذکر این مطلب که مردم اروند کنار جایگاه ویژه ای در دفاع مقدس داشته و اکنون نیز بعنوان مرزداران غیوری مشهور هستند گفت: باید در حوزه پزشکی جهاد گران در کنار دولت مرکز مجهز پزشکی اروند کنار را پشتیبانی کنند.

در این نشست آقای آخوند زاده و مسول مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.مقرر شد تا در مرکز تخصصی بیمارستان اروند کنار پزشکان متخصص به شکل دوره ای حضور جهادی داشته باشند.



نام:
ایمیل:
* نظر: