tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در کشت و صنعت‌ ها و شرکت‌ های تابعه، از یک سال همت جهادی و سخت‌کوشی مدیران و کارکنان نیشکر در سنگر تولید و تلاش برای تحقق اهداف شرکت قدردانی کرد.


در این دید و بازدیدهای عیدانه، دکتر عبدعلی ناصری، همت و تلاش خانواده بزرگ نیشکر را تکیه‌گاهی مطمئن برای تولید و خودکفایی کشور دانست و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صنعت نیشکر در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گفته او، علی‌رغم همه موانع و خشکسالی، تولید با کمترین خسارت‌ به پایان رسیده و اکنون باید با برنامه‌ریزی و پشتکار مضاعف در تحقق شعار سال با تکیه بر تولیدِ دانش‌بنیان همت گماشت.

وی هم‌افزایی واحدهای نیشکری، تولید در شرایط بحران آب و همچنین بازسازی هفت‌تپه و خروج از بن‌بست این واحد نیشکری را مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند رو به جلو در سال جاری نیز ادامه یابد و کام مردم از تولید شکر و خودکفایی کشور، شیرین شود.

در این دیدارهای عیدانه، مدیران و معاونین کشت و صنعت‌ها و شرکت‌های تابعه از حمایت‌های دکتر ناصری در راستای پشتیبانی و رفع موانع بر سر راه تولید و توجه ویژه به مسائل رفاهی پرسنل در سال گذشته قدردانی کردند.

IMG-20220406-WA0010

IMG-20220406-WA0006

IMG-20220406-WA0004

 
نام:
ایمیل:
* نظر: