tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
فرماندار شهرستان اهواز گفت: با حضور به موقع و تلاش نیروهای امدادی عملیاتی و دیگر ادارات ،نهاد ها ودستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران ۲۲ نفر در حادثه آتش سوزی یک مجتمع در منطقه زیتون کارمندی نجات یافتند.

مسعود فلاحی شنبه شب در خصوص این حادثه آتش سوزی افزود: ساعت ۱۸:۵۶ روز شنبه سیزدهم فروردین طبقه پنجم یک مجتمع واقع در خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی دچار آتش سوزی شد، که ۲۲ نفر از ساکنان این مجتمع محاصره شده بودند.

وی ادامه داد: ۱۵ نفر توسط آتش نشانان شجاع از طریق راه پله و هفت نفر دیگر نیز از طریق بالابر تلسکوپی با سلامت نجات یافتند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از آتش نشانان مصدوم شدند، افزود: وضعیت سلامتی این مصدومان مساعد است. از زحمات آتش نشانان، جوانان‌منطقه در نقش آتش نشان افتخاری و همچنین نیروهای اورژانس ۱۱۵، شهرداری منطقه ۳، شرکت گاز، برق، نیروی انتظامی، پلیس راهور و بسیج که در امدادرسانی و مهار آتش سوزی کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم.

فلاحی در ادامه با بیان اینکه در این‌حادثه مشکل خاصی برای شهروندان به وجود نیامد، ادامه داد: ظرفیت های دیگری از جمله آتش نشانی های شرکت مناطق نفت خیز و ملی حفاری برای امداد رسانی و مهار آتش سوزی فراخوانی شد که خوشبختانه آتش مهار شد و از این نیروها استفاده نشد.




نام:
ایمیل:
* نظر: