tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
علی افراشته سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور:
بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر؛ کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جاده اهواز- هفتکل به باغملک با حضور مسئولین استانی و محلی با شکوه خاصی برگزار شد.

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور در آیین  کلنگ زنی این مجتمع با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت : با احداث این مجتمع به جرات می توان گفت ، متفاوت ترین و کامل ترین و مدرن ترین مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری  در کشور احداث خواهد شد.

6af4be88-ea32-40cd-83f8-49669ed39e3f

 

علی افراشته گفت :  اعتبار اولیه این طرح هزار میلیارد ریال تخمین زده شده که از محل سرمایه گذاری شخصی تامین خواهد شد.

این کارافرین خوزستانی با اشاره به بحث  اشتغال زایی و تصویب طرح  در شورای اشتغال استان اظهار کرد : مجوز  احداث این پروژه سال گذشته به تصویب رسید  و دستور ساخت آن را ماه گذشته  از نهادهای ذیربط اخذ کردیم. با احداث این مجمتع خدماتی ، رفاهی و گردشگری برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

افزاشته با تقدیر از رویکرد حمایتی دولت آیت الله رییسی و استاندار خوزستان از سرمایه گذاران بومی  ادامه داد : فاز دوم  و سوم این پروژه هم تا ۲۵۰ نفر اشتغال زایی به طور مستقیم خواهد داشت.

 

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور ، اظهار داشت : این پروژه در ۳ فاز مورد بهره برداری قرار می گیرد ، فاز اول شامل  ؛  یک جایگاه سوخت (پمپ بنزین)  ،  یک جایگاه CNG ، سرویس کاری ماشین و تعمیرگاه ، تعویض روغن ، پنچرگیری و خدمات جاده ای مانند : سرویس بهداشتی ، نمازخانه می باشد .

افراشته افزود : فازدوم شامل ؛ رستوران ها هستند که شامل رستوران سنتی و فرنگی می باشند .

51df3f04-a426-4942-994f-530b8105c6be

این کارآفرین با تقدیر از پیگیری های مستمر و دلسوزانه دکتر ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان؛ لالی؛ اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جهت تسریع در روند صدور مجوزات لازم جهت احداث این پروژه  ادامه داد : فاز سوم  شامل ؛ باغ ویلاها می باشد که این مجتمع را نسبت به سایر مجتمع های کشور متمایز می کند .

 

وی تصریح کرد : فاز اول پروژه تا ۲۲ بهمن ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور ، افزود : فاز دوم و سوم پروژه هم سال های آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 افراشته با اشاره به همکاری و همیاری مسئولین مربوطه در روند صدور مجوزات لازم جهت احداث این پروژه ، گفت : مسئولین محترم استانی و محلی  تمام همکاری ها را با ما داشتند و انتظار داریم تا زمان بهره برداری از این مجتمع مساعدت؛ رهنمودها و حمایت های خود را دریغ نکنند.

سرمایه گذار بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور در پایان با اشاره بحث اشتغال زایی تاکید کرد : بدلیل کمبود فرصت های شغلی در منطقه هفتکل؛ هدفمان این بود که یک اشتغالزایی پایداری در منطقه جهت استفاده از نیروهای خلاق؛ جوان و پای کار  ایجاد شود.

 

گفتنی است در این آیین  مهندس امیری زاده ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان  ، حسین نظری ؛  معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ،  مهندس موسوی رئیس سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان  ؛  مهندس قاسمی معاونت صنایع‌ دستی  میراث فرهنگی استان خوزستان  ، سرهنگ سلطان زاده معاونت بهداشت و درمان  سپاه حضرت ولی عصر ( عج) فرماندار هفتکل، شهردار هفتکل  ، فرماندهی سپاه هفتکل،  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هفتگل ، فرمانده انتظامی هفتکل ، سران قبایل و بزرگان شهرستان های ایذه ، باغملک و هفتکل ؛ جمعی از فرهیختگان؛ هنرمندان ؛ فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و اصحاب رسانه حضور داشتند.

a10add92-ce24-43c5-b358-10c6620b9756

نام:
ایمیل:
* نظر: