tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی «عجین شدن علم و عمل» را عامل کسب موفقیت‌ها و نوآوری‌های این صنعت دانست و تاکید کرد که تخصص و تلاش جهادی همه کارکنان، رونق تولید را علی‌رغم دو بحران‌ سیلاب و خشکسالی، رقم زده است.

عبدعلی ناصری یکشنبه (۱۷ بهمن ماه) در حاشیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: نیروی انسانی نقشی محوری در پیشبرد اهداف صنعت نیشکر دارد و به همت این نیروی متخصص و جهادی، شرکت توسعه نیشکر توانسته به سلامت از بحران‌ها عبور کند. 

وی به خسارت بی‌شمار مزارع نیشکر در سیلاب فروردین سال ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: تلاش شبانه‌روزی کارکنان موجب شد صنعت نیشکر از این بحران گذر نماید و در سال جاری نیز با وجود خشکسالی بی‌سابقه، با توکل به خداوند و تلاش بی‌وقفه پرسنل، با کمترین زیان‌ها از خشکسالی عبور کردیم و پیش بینی می‌شود بیش از ۵۳۰ هزار تن شکر تولید شود. 

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی رتبه‌های کسب شده از سوی کارکنان و واحدهای نیشکری در جشنواره امتنان را تبریک گفت و اظهار داشت که تلاشگران نیشکر همواره کوشش در راه توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را در سال مزین به تولید، سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در صدر برترین‌های خوزستان قرار گرفت.

در این جشنواره از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان مدیر واحد تولیدی نمونه استانی قدردانی شد.

دو نشان برتر کارگر نمونه استانی و سه رتبه برتر کارگروه نمونه جشنواره نیز در دستان نخبگان نیشکر قرار گرفت.

a60a1025-4dae-4477-922c-a182261b640d

525831a4-5e24-4af3-bda4-f8eef837c795

796ccb05-0a3b-4cce-8af0-a3433213c786

 
نام:
ایمیل:
* نظر: