tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
جلسه شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم در محضر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حجه اسلام والمسلمین ایت الله موسوی فر تشکیل شد .

به نقل از روابط عمومی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان جلسه شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و در محضر ایشان در ۲۸دی ماه تشکیل گردید .

در این جلسه حجه اسلام و والمسلمین ایت الله موسوی فر نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تشکر از زحمات شورای راهبری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان عنوان نمودن بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالا دستی نظام است و نباید اجازه بدهیم خاک بخورد این بیانیه سند چشم انداز گام دوم انقلاب است که همه باید در جهت عملیاتی شدن آن گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشتن که در میدان کار و عمل باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه و عمل نماییم و گره های موجود در تحقق عملی این منشور مهم و سند چشم انداز گام دوم انقلاب را از جلوی راه برداشته شود.

حجه اسلام والمسلمین ایت الله سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان عنوان نمودن که همه کارها باید برای مردم و به نفع مردم باشد و با هدف حل مشکلات مردم باشد بیانیه گام دوم انقلاب هم که توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای نوشته و برای جوانان و کل جامعه صادر شده بعنوان مسیر حرکت نظام و انقلاب در چهل سال آینده را ترسیم نموده و چراغ راه حرکت مسیر انقلاب می باشد .

ایشان فرمودن در اول سال مقام معظم رهبری شعار سال را در اولین ساعات سال جدید بیان می کنند اما در عمل دیده میشود که به آن شعار با جدیت عمل نمی شود .نباید در مورد بیانیه گام دوم انقلاب چنین موضوعی پیش بیاید لازم است همه با هم در جریان تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم و در میدان عمل گره گشایی نماییم.

در ادامه جلسه مهندس هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان از نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان حجه اسلام والمسلمین ایت الله موسوی فر د تشکر و قدردانی نمودن و با اشاره به آیه شریفه قرآن که می فرمائید .
اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولامر منهم.

ما بعنوان سربازان مقام معظم رهبری امام خامنه ای که در مسیر عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان حرکت می کنیم با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیعت می کنیم و از ساده زیستی و جهادی و مردمی بودن و پیگیر کارها مردم و در صحنه و کنار مردم بودن ایشان تشکر می کنیم و در تحقق اهداف هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان خوزستان از هیچ کار جهادی و شبانه روزی که خروجی آن به نفع مردم و نظام باشد دریغ نخواهیم کرد و در این راه از با توکل به خدا و خون شهدا در راه تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خوزستان گام بر میداریم انشالله




نام:
ایمیل:
* نظر: