tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
معاون رسانه و فضای مجازی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان:
رسانه ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاثیر زیادی دارند.

معاون رسانه و فضای مجازی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان با بیان اینکه نقش رسانه های خوزستان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بی بدیل است گفت: بهره گیری از رسانه ها و  فضای مجازی فرصتی است که می بایست از آن برای تحقق اهداف نظام به ویژه منویات مقام معظم رهبری استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان، معاون رسانه و فضای مجازی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان با بیان اینکه نقش رسانه های خوزستان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بی بدیل است، گفت:  بهره گیری از رسانه ها و  فضای مجازی فرصتی است که می بایست از آن برای تحقق اهداف نظام به ویژه منویات مقام معظم رهبری  استفاده کرد.

 حسین عبدالعزیزی  در تشریح تشکیل و راه اندازی معاونت اطلاع رسانی و فضای مجازی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان، هدف از راه اندازی  این جمعیت را تبیین استمرار راه انقلاب به منظور تحقق آرمان های انقلاب خواند و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که رهبر معظم انقلاب به ‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه ۹۷  صادر فرمودند که در آن بیانیه وزین بر استمرار راه انقلاب در عمر چهل سال گذشته پربرکت نظام پرداخته شده است.

 وی مهمترین هدف بیانیه را جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی دانست که رهبر انقلاب،  توصیه ها و تاکیدات مهمی خطاب به مردم به‌ویژه جوانان داشتند.

عبدالعزیزی مسئلهٔ گام دوم را تبیین روشن آرمان‌های انقلاب توصیف و خاطر نشان کرد: معاونت رسانه و فضای مجازی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان به همین علت شکل گرفت.

وی با بیان اینکه به این منظور محتواهایی تولید شد و در اختیار رسانه های استان قرار گرفت، افزود: همچنین محتواهایی متنوعی نیز تولید و در اختیار رسانه ها برای بازنشر و انعکاس قرار خواهد گرفت.

معاون رسانه و فضای مجازی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب در خوزستان گفت: محتواهای موثری در رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی از قبیل خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان، رادیو و تلویزیون و فضای مجازی این سازمان در این زمینه تولید و برای مردم منعکس شد.

وی یادآور شد: همچنین در رسانه های استان به تفکیک ساختار از جمله خبر، گزارش، تحلیل، یادداشت، مقاله، عکس و غیره  به تعداد بیش از هزار عنوان از زمان راه اندازی تاکنون مطلب تولید و بازنشر شد.

معاون خبر و فضای مجازی جمعیت گام دوم در پایان با تجلیل از رسانه های استان به ویژه مجموعه صدا و سیمای مرکز خوزستان در انعکاس مطالب بیانیه گام دوم انقلاب گفت: از رسانه های استان انتظار می رود همچون گذشته در این زمینه برنامه های این جمعیت را بیشتر از گذشته منعکس کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: