tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۸
عضو شورای شهر اهواز:
رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: به دنبال کوتاه کردن دست دلالان از میدان میوه و تره‌بار هستیم.

سید محمدجواد رضوی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر می‌تواند از طریق معاونت خدمات شهری و سازمان میادین بر وضعیت غرفه‌ها و قراردادها، بهداشت، عبور و مرور میدان مرکزی میوه و تره‌بار نظارت داشته باشد، اما در خصوص قیمت‌گذاری، شهرداری دخالتی نداشته و توجه به این موارد بر عهده اتحادیه و نماینده سازمان صمت است.

وی افزود: قرارداد غرفه‌های مستقر در میدان الغدیر اهواز با سازمان میادین شهرداری بوده است که پیش از این مبلغ قرارداد آنها قابل توجه نبود، اما با انعقاد قرارداد جدید از ماه گذشته همه آنها بر اساس شرایط جدید عمل می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اینکه گفته می‌شود اجاره‌های ده‌ها میلیونی توسط دلالان پرداخت می‌شود، صحت ندارد؛ تنها موضوع مطرح شده این است که برخی غرفه‌داران غرفه یا محوطه جلوی آن را اجاره داده‌اند که این مورد صحت دارد اما مورد تأیید شورا نیست و با آن مخالفت شده است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال کوتاه کردن دست دلالان هستیم به گونه‌ای که در حال حاضر روال این است که کامیون‌ها بار خود را جلوی غرفه تخلیه می‌کنند اما اجازه نمی‌دهیم چند دلال این بار را خرید و فروش کنند.

رضوی گفت: غرفه‌داران معمولاً حق‌العمل کاری می‌کنند به گونه‌ای که با فروش میوه باغداران از آنها حق‌العمل دریافت می‌کنند، در واقع کار اصلی میدان تره‌بار اینگونه است و ما نیز اجازه نخواهیم داد میوه و تره‌بار دست به دست میان دلالان بچرخد.

نام:
ایمیل:
* نظر: