tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۹
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی:
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در حوزه فرهنگی در سطح شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بر ضرورت تهیه و طراحی نقشه راه برنامه‌های اصلی و جانبی یکپارچه در حوزه فرهنگی شرکت توسعه نیشکر با هدف مدیریت و هماهنگ‌سازی فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

اظهارات مهندس شهرام فرحمند، در جلسه شورای فرهنگی توسعه نیشکر در سرسرای شرکت توسعه نیشکر با حضور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر، مدیران عامل و ائمه جماعات واحدها مطرح شده است.

مهندس فرحمند ضمن گرامیداشت آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به حضور طولانی‌مدت کارکنان شرکت در محیط صنعتی – اداری و با هدف ایجاد نشاط و شادابی پرسنل، برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی متنوع در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی سیاحی امام جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ارائه گزارشی از اقدامات کمیته فرهنگی شرکت پرداخت.

وی با اشاره به فضاسازی و برگزاری مراسم‌های مناسبتی، مذهبی و رسمی در شرکت گفت: خوشبختانه با اهتمام و مساعدت مدیرعامل و همراهی و همکاری مدیران، روسا و کارکنان شرکت برنامه های متنوعی در سطح شرکت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام سیاحی اظهار کرد: در طی ماه‌های گذشته مراسم تقدیر از بازنشستگان و بسیجیان نمونه، جلسات پرسش و پاسخ، تجهیز نمازخانه، توجه به خانواده‌ها و فرزندان کارکنان، رسیدگی به مشکلات اقتصادی کارکنان، فضاسازی و برگزاری آیین‌ها، غباروبی مزار شهدا و سرزدن به خانواده‌های شهیدان، ارائه سبد معیشتی به نیازمندان مناطق پیرامون شرکت، اهتمام به امر ورزش برای ایجاد صمیمت و پویایی بین کارکنان، تعامل با بخش آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی و برپایی ایستگاه مناسبتی و برنامه‌های حجمی از جمله برنامه‌هایی بود که با حضور با شکوه همه همکاران برگزار شد.

 امام جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی در ادامه از تشکیل کارگروهی برای رصد مسائل مستحدثه از لحاظ فکری خبر داد و گفت: برای ترویج امر نماز بنا داریم نماز جماعت را به صورت تناوبی در واحدهای مختلف شرکت برگزار کنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه نیشکر و ائمه جماعات مستقر در واحدها، در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی اظهارنظر و گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه دادند. همچنین در حاشیه این مراسم از ائمه جماعات با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: