tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز در پیامی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

محمد رضایی  رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز  به مناسبت سالروز 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

محمد رضایی، رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز   در  این پیام آورده است:

 حماسه 9 دی را باید روز عظمت و شکوه  میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

یوم ا.. ۹ دی یاد آور خروش و غرش رعد آسای امتی با بصیرت به ولایت است که با وحدت و یکدلی بساط فتنه و فتنه گران خارج نشین و ایادی شیاطین در داخل را که رؤیای به بن بست رسیدن جریان شکوهمند انقلاب عظیم اسلامی  را در خیمه شب بازی های منافقین و اربابان جنایتکارشان به آرزو نشسته بودند را برچید و برای همیشه اعتقاد راسخ ملت ایران به اصل مترقی ولایت فقیه را داغ سینه دشمنان نمود. 

 مردم ایران اسلامی در 9 دی ماه سال 88 در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت های استکبار جهانی یادآور شدند که ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهیدان و امام شهیدان اهتمام جدی دارند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده ولایتمدار مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز؛  ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: