tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲
استاندار خوزستان در جلسه امروز شورای مسکن در سالن جلسات استانداری با انتقاد از عملکرد مدیرکل ثبت اسناد خوزستان، نسبت به عدم حضور وی در جلسه واکنش و به وی تذکر داد.

در حالیکه ساخت مسکن بعنوان یکی از سیاست های مهم و اولویت دار دولت جدید اعلام شده و استاندار ویژه خوزستان از ابتدا بر برنامه ریزی برای ساخت و تامین مسکن در استان تاکید نموده است و یکی از پیش نیازهای مهم این طرح، مستندسازی و اعلام مالکیت دستگاههای مختلف اجرایی و سپس تامین زمین برای تحقق این سیاست است، رئیس ثبت اسناد استان در جلسه مهم شورای مسکن استان به ریاست استاندار حضور نداشته و موجبات تذکر استاندار را فراهم نمود.

مایه تاسف است که یک مدیرکل استانی در جلسه مهم به ریاست استاندار ویژه استان آنهم در موضوع مهمی چون تامین مسکن مردم حضور نداشته باشد و البته این اتفاق از پیامدهای حضور مدیران غیربومی در استان است. استاندار خوزستان در آغاز تصدی این مسئولیت در استان تاکید کرده بود مدیران غیربومی و پروازی می بایست جای خود را به مدیران بومی و تمام وقت بدهند تا امورات استان دچار تزلزل و اختلال نشود.

متاسفانه عده ای مدیران غیرومی در استان نه تنها در ایفای وظایف روزمره اهتمام لازم را ندارند بلکه حتی در جلسات مهم و طراز اول استانی به ریاست استاندار نیز حضور پیدا نمی کنند و چرخه ناکارمدی و اهمال کاری، باعث انباشت مصائب و مشکلات مردم استان می شود.

لازم به نظر می رسد استاندار ویژه خوزستان در خصوص اجرای تصمیم و سیاست اولیه خود مبنی بر خداحافظی با مدیران غیربومی اقدام جدی بعمل آورد و از نیروهای تازه نفس و بومی استان که با تمام وجود و بصورت تمام وقت در محل کار حضور پیدا کنند استفاده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: