tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
پس از گذشت ۵ سال و تغییر ۵ شهردار
پروژه احداث مسیر 44متری حدفاصل بلوار قدس تا بلوار امام رضا (ع) پس از گذشت ۵ سال همچنان در پیچ و خم مشکلات اعتباری و کم توجهی شهرداری منطقه دو اهواز به سر می برد.

به گفته شهردار وقت منطقه دو اهواز این پروژه که مراسم کلنگ زنی آن تیرماه سال ۹۵ برگزار گردید، با هدف ارتقای راه‌های ارتباطی شهر، کم کردن بار ترافیکی در جهت رضایت هرچه بیشتر شهروندان و همچنین رونق بخشیدن به دو منطقه کیانشهر و بلوار قدس در منطقه شش شهرداری آغاز گردید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پس از گذشت ۵ سال همچنان مورد بی مهری مدیریت شهری قرار گرفته است.

این در حالی است که ۴ شهردار گذشته اهواز در طول این پنج سال وعده افتتاح و بهره برداری از این پروژه را به شهروندان داده بودند . حال باید به انتظارنشست که سرانجام این پروژه در زمان شهردار امینی به بهره برداری خواهد رسید یا او نیز این پروژه همانند دو امدادی به شهردار آینده محول می کند؟!

این در حالی است که قرار بود این پروژه در اسفندماه سال ۹۵ به بهره برداری برسد اما اقایان موسوی؛ کتانباف؛ شاعری کریمی و نوشادی ترجیح دادند بهر برداری از این پروژه را به یکدیگر پاسکاری کنند. به نظر می رسد شهردار امینی از این فرصت استفاده کند و ۵ درصد باقی مانده این پروژه را نیز تکمیل کند. انتصاب مجدد مهندس جامعی به عنوان شهردار منطقه دو اهواز و انگیزه بالای ایشان برای اثبات توانمندی و شایستگی های خود می تواند تا حدود زیادی شهروندان را نسبت به بهره برداری از این پروژه امیدوار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: