tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
اقدام اول حمایت قاطع از اصفهانی ها!!!!!
چندیست که شهرداری اصفهانی به انتخاب منتخبین لیست وزین شهود شهادت مؤمنین اهواز که اغلب آنها از افراد بسیار سرشناس و خوش نام و بومی اهواز هستند ودر  عرصه تبلیغات هم گوی سبقت را از همه 600 کاندید دیگر ربوده بودند و تقریبا برهمه مسجل شده بود که این عزیزان مردمی و مومن قاطعانه پیروز انتخاب می‌شوند!!!!!! انتخاب شده است.

برخی از اصحاب دلسوز رسانه از بدو این انتخاب با شجاعت و تیزبینی این روزهای شهرداری را پیش بینی و گوش زد کرده بودند اما از آنجایی که منتخبین شهود شهادت مؤمنین در تعهدی از قبل امضا شده اطاعت محض خود را به عده ای خاص مکتوب نموده بودند نمی‌خواستند و یا نمی‌توانستند که گوش شنوایی به هشدار دلسوزان واقعی داشته باشند 

واما امروز  اولین انتصاب شهردار اصفهانی اهواز که البته از اختیارات قانونی و محرز ایشان است جای چند سوال را در اذهان اهالی مطبوعات و کارکنان خدوم شهرداری اهواز ایجاد کرد.

از آن جایی که  ربیعی مدیر عامل سازمان میادین با اتحادیه غرفه داران میدان میوه و تره بار بر سر اجاره محل غرف و نوع توزیع و قیمت بالای میوه و..... تنش اختلاف نسبتا شدیدی داشت آیا رواست که شهردار امینی در گام اول انتصابات خود اینچنین قاطعانه از همشهری های اصفهانی خود حمایت کرده و مدیری که با آنها بر سر منافع شهرداری و شهروندان درگیر شده را عزل کند.

فارغ از همشهری بودن اتحادیه میوه و تره بار با شهردار اهواز این عزل به نوعی حمایت از مافیای میوه بوده که با روحیات از خود تعریف شده ایشان (بسیجی و انقلابی و جهادی) مغایرت محض دارد و این هشدار را هم به سایر حوزه هاي شهرداری اهواز همچون معاونت ها و مناطق و سازمان ها میدهد که ظاهرا شهردار و شورای فعلی همراه و همصدا با مافیا هستند و روحیه مبارزه با فساد در شهرداری را از سایر مدیران سلب میکند. و به نوعی عاقبت مبارزه با مافیای را برای آنها با عزل غیر منتظره ترسیم میکند.میدان

امیدوارم تا دیر نشده دلسوزان شهر و استان فکری اساسی به حال این رویه ناصواب کنند.

راستی دیروز هم جناب محرابیان به کشاورزان اصفهانی قول قطعی انتقال باقیمانده کارون عزیز را داد جا دارد این اتفاق را نیز خدمت جناب امینی و سایر همشهریان ایشان تبریک و تهنیت عرض نماییم!!!!!

مصرعی از بیت شعری را هم خطاب به عزیزان شورا دارم که میفرماید، چون دوست دشمن است شکایت کجا برم!!
نام:
ایمیل:
* نظر: