tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
دیالوگ اولین شبکه ی اجتماعی بر بستر وب ساخت ایران بود که توسط شرکت ارتباط همراه گویای اروند ، تولید کننده ی موبایل جی ال ایکس در خرمشهر ساخته شد.

دیالوگ اولین شبکه ی اجتماعی بر بستر وب ساخت ایران بود که توسط شرکت ارتباط همراه گویای اروند ، تولید کننده ی موبایل جی ال ایکس در خرمشهر ساخته شد.

حمید سعیدی مدیر عامل این شرکت روز گذشته در نشست خبری اولین رویداد تکنولوژی منطقه آزاد اروند در پاسخ به سرانجام این نرم افزار موبایلی به خبرنگاران گفت : اپلیکیشن دیالوگ اولین شبکه اجتماعی کامل بومی بود که سال ۱۳۹۲ در کشور پیاده سازی شد و سرورهای آن در برج GLX اهواز فعال شدند. بعد از مدتی هزینه های نگهداری سرورها ، اینترنت و قرار داد با همراه اول برای پیامک تایید هویت آنقدر بالا رفت که عملا صرفه ای اقتصادی نداشت و هرچه اعضای این شبکه بیشتر میشدند هزینه های ماهم بیشتر میشد. در نهایت تصمیم گرفتیم با پانصد هزار عضو سرورها را برای همیشه خاموش کنیم.

این نرم‌افزار اندرویدی دارای امکانات زیادی از جمله امکان چت کردن، نمایش افراد آنلاین نزدیک به شما، نمایش محل دقیق دوستان شما روی نقشه، ارسال تصویر و صدا، مکالمه صوتی و امکانات دیگر بود.

نرم‌افزار گفت‌وگو قابل نصب و اجرا بر روی همه گوشی‌های اندروید با نسخه ۲٫۳ به بالا بود و طراحان آن وعده داده‌ بودند به زودی نسخه‌های IOS ،Symbian و Windows را نیز منتشر کنند.

اولین رویداد دیجیتال منطقه آزاد اروند به منظور معرفی ظرفیتهای تکنولوژی این منطقه با حضور چند تولید کننده و شرکت فعال در این حوزه در آذر ماه سال جاری آغاز بکار خواهد کرد.محمد بصیری مدیر این رویداد از یک اتفاق ویژه و رونمایی از یک محصول دیجیتال جدید در پایان این رویداد خبر داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: