tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
شاتل موبایل برای اولین‌بار؛
برای اولین بار در کشور، شاتل موبایل از قابلیت "انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان" در سیمکارتهای هوشمند خود رونمایی کرد.
در کنار پیاده سازی فاز جدید هوشمندی سیم کارت های شاتل موبایل و همزمان با افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، راهکاری فراهم شده تا مشترکین سیم کارت های این اپراتور در هر لحظه بتوانند از طریق شماره گیری کد دستوری #8*1*، بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص و یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود و یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند. 
 
دسترسی به این قابلیت ها از طریق کد دستوری هم اکنون برای اولین بار و به صورت آزمایشی برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در استان خوزستان راه اندازی شده و دسترسی به این خدمت جدید، به زودی در سایر استان های کشور نیز فراهم خواهد شد.
 
در این سرویس مشترکین با شماره گیری کددستوری #1*8*1* امکان استعلام و مشاهده شبکه رادیویی که در لحظه به آن متصل هستند را خواهند داشت و با شماره گیری کد #2*8*1* انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان بین سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور امکان پذیر میشود. با شماره گیری #3*8*1* هم امکان بازگشت به حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی فعال می‌شود. گفتنی است در صورت عدم فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه، با خروج مشترک از شهر محل سکونت خود و یا در صورت افت فناوری شبکه انتخاب شده مشترک، قابلیت انتخاب هوشمند شبکه به صورت خودکار مجددا فعال می شود و برای استفاده از بهترین پوشش و فناوری شبکه، انتخاب شبکه به صورت خودکار انجام خواهد شد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور است که امکان اتصال هوشمند و خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را فراهم کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه‌ کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: