tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
دوره تخصصی آموزش اصول پیشگیری از حریق ویژه کارکنان آتش‌نشانی و همیاران ایمنی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، مهندس پرویز شکوه‌فر سرپرست واحد HSE این شرکت با اعلام این خبر گفت: در این دوره اصول پیشگیری، روش‌های اطفاء حریق، شناسایی مخاطرات شغلی و ارائه راهکارهای ایمنی درباره چگونگی کنترل و مدیریت حوادث مورد تاکید قرار گرفت.

آشنایی با عملکرد ماشین‌های سبک و سنگین آتش‌نشانی، چگونگی انتخاب صحیح تجهیزات اطفا حریق و کیفیت استفاده از نردبان و کپسول‌های تنفسی جهت مداوا و حمل مصدومان و نجات آنها از دیگر موارد آموزش داده شده در این دوره برگزارشده در روزهای اخیر عنوان شده است.

شکوه‌فر با اشاره به برگزاری این دوره در دو بخش تئوری (در محل سازمان آتش‌نشانی) و عملی (در محل شرکت) افزود: در پایان این دوره به ۱۵ نفر شرکت‌کننده گواهینامه معتبر آتش‌نشانی اعطا شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره با حمایت مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شده، بر ضرورت مستمر بودن آموزش‌های ضمن خدمت برای آتش‌نشانان به منظور افزایش توان عملیاتی آنها با رویکرد تخصصی تاکید کرد.

علاوه بر این، واحد HSE (سلامت، امنیت و محیط) شرکت خمیرمایه و الکل رازی در هفته ایمنی و آتش‌نشانی مانور مشترک اطفاء حریق و تجسس در حریق را به همراه واحد همتای خود در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی برگزار کرد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ۳۵ کیلومتری جاده اهواز - آبادان واقع شده است.




نام:
ایمیل:
* نظر: