tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
نماینده اهواز با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب مشکلات جدی در شهر اهواز وجود دارد، اظهار کرد: در سنوات گذشته شاهد آب گرفتگی برخی مناطق شهر اهواز با ١١ میلیمتر بارندگی بودیم و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شد.

مجتبی یوسفی افزود: با توجه به اینکه مسئول کمیته عمرانی کمیسون تلفیق هستم، یک هزار و ٧۵٠ میلیارد تومن برای فاضلاب شهرستان های اهواز، حمیدیه ویس، ملاثانی، شیبان و کوت عبدالله تخصیص دادیم و ۵٠٠ میلیارد تومن برای حل آب های و سطحی و کمک به شهرداری های استان های جنوبی که ٣٠٠ میلیارد آن به شهرداری اهواز اختصاص داده شد.

عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در ردیف بودجه امسال برای عملیاتی کردن این اعتبارات آن را در اختیار آب فاضلاب استان قرار داریم که برای شهرداری اهواز برای آب‌های سطحی هزینه کند.

یوسفی بیان کرد: درحال پیگری هستیم که در سفر آقای محرابیان به خوزستان بنا داریم که این مبلغ را مطالبه کنیم و این ٣٠٠ میلیارد تومن با توجه به اینکه تخصیص برای آن گرفتیم و جز اعتبارات اهواز است برای حل نقاط بحرانی اب های سطحی هزینه شود.

وی در پایان گفت: این نکات را هم در رای اعتماد عنوان کردیم و برای دولت و ورزا و پیگیری هایی که از وزارت خانه و مدیران محلی مجموعه آب و فاضلاب و شهرداری داشتیم این بود که ما اعتبار را اختصاص دادیم و باید پیگیری شود که آن هارا اجرایی کنند که مردم دچار مشکل نشوند.

 

منبع: خبر فوری

نام:
ایمیل:
* نظر: