tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
به مناسبت هفته دفاع مقدس،از طرف حوزه بسیج شهدای شهر بستان، از مدافعان سلامت تجلیل و قدردانی شد.

چهارشنبه هفتم  مهرماه ۱۴۰۰ در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس،از طرف حوزه بسیج شهدای شهر بستان از مدافعان سلامت تجلیل و قدردانی شد.

در این  مراسم که با حضور جناب سروان قدوس فرماندهی حوزه بسیج شهدای بستان، فرماندهی انتظامی بستان، مدیریت بهزیستی، مدیریت جهادکشاورزی شهربستان، معاونت سازمان برق بستان و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه برگزارشد، صداقتی ریاسئت بیمارستان طریق القدس بستان ضمن خیر مقدم به حاضرین همکاری سپاه پاسداران در تمامی دوران به ویژه در ایام شیوع کرونا و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر کرد.

جناب سروان قدوس فرماندهی حوزه بسیج شهدای بستان در این مراسم گفت:اگر دیروز رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل از تمامیت ارضی کشور در برابر دشمن دفاع کردند، امروز در شرایط شیوع بیماری کرونا؛ دفاع از سلامت مردم توسط ایثارگران مدافعان سلامت قرار گرفت و در این میدان تلاش های جهادگونه کادر درمان و بخشهای سلامت نمره قبولی گرفت و امید است در ادامه این تلاش ها و با همکاری همگانی شاهد پیروزی غلبه بر این ویروس باشیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاسی از طرف سپاه پاسداران، از پرسنل و کادر سلامت بیمارستان طریق القدس تجلیل و قدر دانی شد.







نام:
ایمیل:
* نظر: