tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
فرمانده انتظامی "آبادان" از شهادت یک مامور جان بر کف ناجا، "مهدی آزمون" در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین زلقی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روز سه شنبه (۱۶ شهریور ۱۴۰۰) مأموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودروی مزبور بلافاصله بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز ودرگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس، خودروی پژو متوقف شده که ناگهان شرور مسلح از خودروی پژو پیاده شده و بسمت ماموران گشت کلانتری به صورت مستقیم با اسلحه کلاش تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا سروان "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه فردمسلح شناسایی و از سارقان مسلح تحت تعقیب میباشد، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و ۳ تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن متهم، عنوان داشت: با توجه به شناسایی متهم دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: