tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد:
سید ناصر مهداوی عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: قطعا اینجانب به عنوان نماینده مردم در شورای شهر، نظارت مستمر خود بر عملکرد شهردار یقیناً انجام خواهم داد.

عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرفوری با اشاره به انتخاب شهردار منتخب، اظهار کرد: همانگونه که می دانید رسالت ذاتی شورای شهر نظارت بر عملکرد شهرداری است، انتظار ما از شهردار جدید این است تا نیروهای متخصص، مجرب و متعهد در بدنه ی شهرداری را به کار بگیرد و به نیروهای متخصص فعلی نیز توجه لازم شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز افزود: بنده به‌عنوان عضو منتخب مردم در شورای شهر وظیفه اصلی خود را بر اساس نظارت پایه گذاری کرده و پایبند آنچه که قانونگذار برایمان مشخص کرده هستم.

مهداوی عنوان کرد: باید بگویم که نظارت خود را بر عملکرد شهردار یقیناً انجام خواهم داد

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: بعد از انتخاب شخص توسط شورای شهر به عنوان شهردار باید فرد منتخب توسط وزارت کشور مورد تایید قرار بگیرد و پس از آن شورای شهر وظایف قانونی خود را آغاز خواهد کرد.

وی درباره انتصاب نیروهای جدید در شهرداری توسط شهردار منتخب، گفت: نیروی متخصص در اهواز کم نیستند و باید از نیروهای متعهد و متخصص و به ویژه جوانان بومی برای توسعه شهر استفاده شود و آنها نیز بتوانند در بدنه ی شهرداری مشغول به کار شوند.

مهداوی در رابطه با نحوه بررسی و نظارت شورای شهر بر عملکرد شهردار، اظهار کرد: قضاوتم بر اساس عملکرد اشخاص است و باید این فرصت را به شهردار بدهیم و سپس عملکرد را بررسی کنیم.

وی درباره انتظارات خود از شهردار منتخب، افزود: شهردار جدید باید بتواند به صورت جهادی کار کند، سرمایه گذار و حق آلایندگی را جذب و از نیروهای متخصص در سیستم شهرداری استفاده نماید.

مهداوی در ادامه تاکید کرد: همچنین باید نسبت به تبدیل وضعیت کارگران شهرداری‌ و مطالبات آنها توجه ویژه داشته باشد و فضای سبز، مراکز تفریحی، ورودی های شهر، حمل و نقل عمومی و... را سامان دهد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار منتخب کلانشهر اهواز گفت: متاسفانه نسبت به کلانشهر های پیشرو در شاخصه های تعریف شده عقب هستیم و شهردار منتخب باید بتواند شهر را به استانداردهای لازم شهری نزدیک کند.

وی در رابطه با انتظارات شورا از رییس‌جمهور منتخب بیان کرد: آیت الله رییسی با سفر اخیر خود به کلانشهر اهواز نشان دادند که توجه و اهتمام ویژه ای به استان خوزستان دارند و انتظار ما این است تا مشکلات این استان را در بخش های مختلف به ویژه مسایل زیست محیطی، شبکه فاضلاب، کشاورزی، حقابه، اشتغال جوانان و ... در دستور کار خود داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: