tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲
شورای ششم انتخاب خود را کرد و نیت و افق دیدش آشکار شد، رضا امینی باغ بهادرانی که مهمترین پست و مسئولیتش شهرداری منطقه ۸ اصفهان بود، با رای قاطع شورا به شهرداری اهواز انتخاب شد و بجای علی رضا عالی پور سرپرست شهرداری نشست.
علی رضا عالی پور از مدیران با سابقه شهرداری اهواز هم بعد از کمتر از بیست روز ، کنار رفت، قضاوتی که از دوره بیست روزه ی عالی پور می شود، قطعا قضاوتی مثبت و توام با احترام است.
عالی پور در این مدت کوتاه توانسته بود، بدنه کارشناسی و کارگری شهرداری اهواز را با همه پیچیدگی ها و اختلاف سلایق با خود همراه کند، پروژه عظیم جمع آوری آبهای سطحی کوی علوی، طرح مردمی نظارت فراگیر خدمات، کلنگ زنی طرح احداث پناهگاه سگهای بلاصاحب و کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی، شروع بکار طرح جهادی لکه گیری آسفالت و طرح تکریم ارباب رجوع از خدمات دوران کوتاه سرپرستی عالی پور برای شهروندان بود ، عالی پور برای خدمت به خانواده بزرگ شهرداری اهواز، دستور راه اندازی تعاونی مصرف کارکنان، راه اندازی درمانگاه شهرداری و موسسه خدماتی رفاهی کارکنان شهرداری اهواز را صادر کرد و پرداخت حقوق پرسنل را هم به روز کرد.


عالی پور شخصی رشد یافته در بدنه شهرداری اهواز است که با روحیه عملگرایی و اسیر نشدن در حواشی، آرامش را به شهرداری باز گردانده بود و نشان داد که اگر شوراها بگذارند و شهرداران سیاسی کاری نکنند، بدنه شهرداری خود خلا های شهرداری را می شناسند و توان بهبود اوضاع را دارند.

متاسفانه امینی شهردار منتخب جدید، دارای سوابق اغلب سیاسی و کمتر اجرایی است و حضورش در اهواز و متقاعد کردن تعدادی از مدیران سیاسی و اعضای شورای ششم خبر از لابی گر بودن ایشان می دهد.

شخصی که کنار گذاشته شد، دارای سوابقی نظیر شهرداری مناطق۴و۳و۲ و معاونت خدمات شهری و معاونت برنامه ریزی شهرداری اهواز و معاون مدیریت آب و خاک استان بود، آیا گزینه ای که شورای اهواز از استان همجوار آورده است، دارای چنین سطح از توانمندی اجرایی، مقبولیت و تجربه است؟

حال که شورا انتخاب خود را کرده است، ناچاریم به انتخاب شورای اهواز احترام بگذاریم هرچند شورا به مدیران بدنه شهرداری ونیروهای استان احترام نگذاشت، اما امیدواریم که اعضا شورای ششم همچون همکاران قبلی خود، بزودی کاسه چکنم در دست نگیرند و شهر را در سلسله بی پایانی از عزل و استیضاح فرو نبرند.
نام:
ایمیل:
* نظر: