tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
آلودگی و عدم رعایت ضوابط بهداشتی در بیمارستان ٢٢ بهمن شهرستان مسجدسلیمان باعث اعتراض مراجعه کنندگان به این بیمارستان شده است.

همانطور که می دانیم بيمارستان بايد الگوی نظافت و سمبل پاكيزگی و بهداشت باشد. بنابراين رعايت ضوابط بهداشتی بخصوص بهداشت محيط از اولويت خاصی برخوردار است.

عدم رعایت موارد بهداشتی و توجه به بیماران در روزهایی که شاهد رشد قارچ گونه ویروس کرونا و ابتلای قابل توجه شهروندان به این ویروس منحوس هستیم سلامت جامعه را بیش از پیش به خطر انداخته است.

ظاهرا برای هیچ یک از مسئولین بیمارستان و بهداشت و درمان این شهرستان این موضوع اهمیت چندانی ندارد.

و به نظر می‌رسد نظافت روزانه بیمارستان امری ست که به فراموشی سپرده شده است.

حال وقتی بیمارستان به خودی خود یکی از کانون‌های انتقال ویروس کرونا است، رعایت نکردن ضوابط بهداشتی تا چه حد می تواند خطرساز باشد؟

با توجه به اینکه طبق گفته ها و آمارهای مربوطه خوزستان از لحاظ کرونا ویروس از سیاه هم سیاه تر است و پزشکان رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن را تنها راه مقابله با این ویروس می دانند.

چگونه می شود که شهروندان مسجدسلیمانی از وجود یک بیمارستان کاملا آلوده و رها شده در این روزهای سیاه خبر می دهند.

بیمارستان ٢٢ بهمن مسجد سلیمان رها شده است

چند شهروند مسجد سلیمانی که اخیرا به بیمارستان ٢٢ بهمن مسجدسلیمان مراجعه کرده اند ضمن اعتراض به محیط کاملا آلوده این بیمارستان به خبر فوری می گویند: اگرچه تا به یاد داریم این بیمارستان خیلی قانونمند نبود و توجه خاصی به بیماران نداشت اما وقتی در روزهای سیاه کرونا هستیم نباید دیگر شاهد این میزان از بی نظمی باشیم.

آنها می گویند : با توجه به اینکه کادر درمان این روزها بیشتر از همیشه خسته است و برای نجات جان بیماران تلاش می کند اما عدم رعایت ضوابط بهداشتی، تمام تلاش آنها را از بین می برد.

این مراجعه کنندگان معتقدند: متاسفانه بیمارستان ٢٢ بهمن با کمبود کیت های پی سی آر مواجه است و توجهی به شهروندان مشکوک به کرونا ندارد و مراجعان مجبور به تست رپید در محیطی گرم بدون امکانات اولیه بودند.

تست رپید درصد خطای بالایی دارد و اکثر افراد در محیط شلوغ با وجود علایم ویروس حضور داشتند و با توجه به اینکه عده ای از ما علایم اولیه را داشتیم اما گفتند تست شما منفی است.

همچنین این موضوع باعث شد تا دیگر شهروندانی که قصد داشتند تا از ابتلای خود به کرونا اطمینان حاصل نمایند می بایست با هزینه های قابل توجه برای تست به آزمایشگاه ها مراجعه کنند.

همچنین می گویند: برخورد ناشایست پرسنل بیمارستان در نوبت دهی بسیار جای تأسف دارد، این در حالی است که بیمارستان هیچ بویی از نظافت نبرده بلکه بوی تعفن با وجود سطل زباله های سرریز شده همه جا را پر کرده بود.

حال که مردم بیش از پیش از وجود این ویروس منحوس وحشت زده اند، انتظار می‌رود مسئولین مربوطه نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی بیمارستان ٢٢ بهمن مسجد سلیمان توجه لازم را داشته باشند، داغ شهروندان در غم از دست دادن عزیزانشان کم نیست که اکنون بخواهیم در تب بی کفایتی ها بسوزیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: