tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۱
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان گفت: به مناسبت روز خبرنگار برنامه های متنوعی از سوی بسیج رسانه در استان اجرا می شود

به گزارش هما پرس سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: رویکرد و نگاه ما در بسیج رسانه دوری از مسائل حزبی و جناحی است و عملکردی فراجناحی خواهیم داشت و تلاش می کنیم از همه سلیقه ها و دیدگاهها برای تعالی بخشیدن به فعالیت رسانه ای استفاده کنیم.

وی با تشریح برنامه های روز خبرنگار در استان بیان کرد: به مناسبت ۱۷ مرداد برنامه های متنوعی از سوی بسیج رسانه طراحی شده اولین برنامه تجدید میثاق با شهدا و شهدای گمنام با حضور جمعی از اصحاب رسانه انجام خواهد شد.

بهمئی تصریح کرد: از سه نفر از پیشکسوتان رسانه استان در دفتر رسانه ای خود دیدار و تجلیل خواهیم داشت و نام آنها را معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت از بسیجیان رسانه‌ای که در پیشبرد اهداف سازمان حضور فعال داشتند، در دفتر بسیج رسانه تقدیر خواهد شد .

بهمئی خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقه بهترین تیتر و عکس فجرانقلاب اسلامی همچنین جشنواره رسانه ای انتخاب اصلح که در ایام انتخابات ۱۴۰۰برگزار شد که یکی از جشنواره های بسیار خوب در ترغیب و تشویق مردم جهت مشارکت حداکثری بود، و اصحاب رسانه با تولید محتوای باعث تاثیر مثبت در مشارکت حداکثری مردم در سطح جامعه شدند در ایام هفته خبرنگار از این نفرات تجلیل خواهیم داشت .

مسئول بسیج رسانه خوزستان درپایان یکی از موضوعات مهم استان را کمبود آب و برق عنوان کرد و ضمن تاکید بر صرفه جویی در این حوزه، بیان داشت : با همکاری شرکت توزیع برق استان، قرارگاه رسانه ای شهید عباسپور راه اندازی و جشنواره‌ای نیز بمنظور تشویق مردم به صرفه جویی در حوزه آب و برق برنامه ریزی شده که از پوستر آن در روزهای آینده رونمایی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: