tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت الله احمدی شاهرودی نماینده‌ مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما به عنوان نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان نسبت به انتقال بی رویه آب از سرشاخه های دز و کارون به دفتر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و وزارت نیرو هشدار دادیم ولی متاسفانه گوش شنوایی نبود.

آیت الله احمدی شاهرودی با اشاره به مسئله بی آبی در خوزستان ضمن انتقاد از عدم مدیریت صحیح آب، تاکید کرد: باید مسئولین امور آب، سازمان آب و برق خوزستان و وزارت نیرو بخاطر سومدیریت و بی تدبیری که باعث بروز فاجعه زیست محیطی در خوزستان شده اند، به دست عدالت سپرده شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: لازم است قوای سه گانه هر یک در محدوده وظایف و مسئولیت های قانونی خود در این خصوص اقدام و با عوامل و مسببین این فاجعه برخورد قانونی بعمل آورند.

این عضو مچلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان نسبت به انتقال بی رویه آب از سرشاخه های دز و کارون به سایر استانها به دفتر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و وزارت نیرو کرارا کتبا و شفاها هشدار دادیم و تظلم خواهی کردیم ولی متاسفانه گوش شنوایی نبود.


نام:
ایمیل:
* نظر: