tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور پرشور مردم جمهوری اسلامی ایران، به ویژه مردم ولایتمدار و اقوام و عشایر غیور و بزرگ خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

پیام عضو هیات رئیسه مجلس بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم حماسه ساز ایران اسلامی، با حضور آگاهانه و پر شور خود در پای صندوق های رأی که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت.

تصاویری از احساس مسئولیت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یأس و ناامیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه ها و توطئه هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند ولی با حضور موثر خود این نقشه ها نقش بر آب شد.

انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه‌ای حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که چشم تمام دوستان و دشمنان نظام به آن دوخته شد و حضور مردم در این عرصه، مهمترین موضوع در انتخابات بود.

اینجانب وظیفه دارم به عنوان خادم ملت در مجلس شورای اسلامی، از مردم نجیب ایران و به طور خاص مردم سرافراز خوزستان و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم، امیدوارم در مراحل پیش رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند.

مجتبی یوسفی

نماینده مردم شریف اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی


نام:
ایمیل:
* نظر: