tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۹
رئیس ستاد سحر خوزستان:
رئیس ستاد سحر خوزستان گفت: فعالیت های ستاد سحر به همین ایام انتخابات ختم نمی شود و بعد از آن نیز کمیته های تخصصی برای پیگیری مسائل و مشکلات خوزستان فعال می مانند

به گزارش روابط عمومی ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان، رستم عیدی پور شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه فعالیت ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان اظهار کرد: طی نظرسنجی و ارزیابی مرکز، فعالیت های ستاد سحر به عنوان یکی از ستادهای مردمی حتی نقش پررنگ تری نسبت به ستادهای مرکزی داشته است چون تمام فعالان این ستاد به صورت اعتقادی و دلی پای کار آمده اند؛ در طول فعالیت های ستاد تمام اقدامات گسترده در سطح شهرستان ها نیز رصد و خوشبختانه اطلاع رسانی ها نیز به صورت مطلوب در فضای رسانه ای و مجازی استان انجام شد.

وی با گلایه از اینکه در برخی مناطق محروم مثل باوی مردم اصلا شناختی از فرماندار ندارند، افزود: اینکه مردم احساس کنند هیچ گوش شنوایی برای مشکلات خود ندارند، باعث ایجاد نگاه منفی به مسئولان می شود و این نارضایتی از سیستم مدیریتی اصلا زیبنده نظام اسلامی نیست، خصوصا اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه می فرمایند مسئولان نوکر مردم هستند؛ پس با این اوصاف اگر مردم چنین نگاه بدی به مسئولان داشته باشند باید فاتحه این سیستم مدیریتی را بخوانیم.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) خوزستان با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای منطقه بعد از پیروزی انقلاب ایران از آن الگوبرداری می کنند، تصریح کرد: چرا جوانان امروز برای عدم انجام خدمت سربازی به دنبال ترفندهای بسیار هستند، این یعنی مأموریت انتقال فرهنگ جبهه و جنگ و همچنین افتخار کردن به خدمت رسانی برای مردم به خوبی اجرا نشده است.

عیدی پور با اشاره به ساده زیستی امام راحل و تداوم این مکتب ساده زیستی از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: متأسفانه فضای تجمل گرایی در بین بسیاری از مسئولان کشور رواج پیدا کرده و این مسئله باعث ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت می شود؛ همه مسئولان و خادمان ملت باید به مکتب ساده زیستی امام راحل عمل کرده و همواره فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه کشور به یک مدیر با اراده برای فسادستیزی نه در بیان بلکه در عمل نیاز دارد، یادآور شد: تبعیض، بیان بدون عمل و دروغ از جمله مسائلی هستند که نسل امروز را آزار می دهند؛ شاید جرم دزدی از دروغ کمتر باشد ولی متأسفانه برخی از مسئولان به راحتی آب خوردن دروغ می گویند و این موضوع باعث بی اعتمادی مردم به مسئولان شده است.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) خوزستان با اشاره به هزینه دار بودن استقلال هر کشوری در خصوص آثار عدم مشارکت در انتخابات عنوان کرد: کشورهای استکباری به اشکال مختلف ضربه به ایران را در برنامه کاری دارند، کشوری که بیرق دار جبهه مقاومت است و دشمنان برای تحقق اهداف شوم خود به دنبال تخریب امنیت داخلی ایران هستند.

عیدی پور اضافه کرد: ایران هشت سال جنگ سخت داشت ولی بعد از آن نیز همواره برای آرمان ها و حفظ استقلال خود جنگ نرم دارد؛ این در حالی است که اگر شرف، اعتقاد و آرمان های خود را نادیده گرفته و به دستبوسی کدخدا برویم، آنها دیگر کاری با کشور ندارند.

وی افزود: شعاع امنیت ایران از خط و مرز تقسیمات کشوری گذشته و مسئولان تأمین امنیت کشور امروزه وارد حیات خلوت برخی از ایادی استکبار در منطقه شده اند و برای همین هم از مقام معظم رهبری می ترسند و شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی را ترور می کنند.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) خوزستان با اشاره به اینکه اگر کشور دچار چالش شود، آن وقت باید به مدت 50 سال شاهد جنگ داخلی شویم، گفت: اینکه همه از فساد، مشکلات موجود در کشور و پارتی بازی یک دولت ناکارآمد ناراحت هستیم ولی وقتی یک کاندید اصلح به دنبال برچیدن رانت و فساد در سیستم مدیریتی است، باید با انتخاب شایسته خود با هدف تغییر وضعیت موجود، نسبت به آینده درخشان کشور خوشبین باشیم.

عیدی پور با اشاره به اینکه همه کاندیدای ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان رد شده و قابل احترام هستند، ادامه داد: هر جریان فکری و حزبی باید پای صندوق های رأی حاضر شود چون انتخابات متعلق به همه شهروندان ایران زمین است.

وی با اشاره به سرمایه های عظیم خوزستان و مهاجرت بسیاری از نخبه های علمی و یا سرمایه گذاران این استان بیان کرد: متأسفانه آنطور که باید و شاید اطلسی برای توسعه خوزستان به صورت عملیاتی نداریم و چون از زمان به وجود آمدن این استان همه اقوام در کنار یکدیگر زندگی می کردند، هر بیماری، گرد و غبار و یا آلایندگی نیز برای همه مردم به شکل یکسان بروز می دهد.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) خوزستان با طرح این سؤال که عامل عدم توسعه استان خوزستان چیست، اضافه کرد: چون در انتخاب خود اشتباه عمل کردیم؛ همچنین اینکه در زمینه گزینش مدیران و خصوصا مدیران تحمیلی خارج از چارچوب هر سازمان عملکرد خوبی نداشتیم.

عیدی پور با گلایه از اینکه تا زمانی که انتخابات بر محوریت قومگرایی انجام شود، اصلا نتیجه خوبی در شهرها لمس نمی شود، گفت: همسایه بد قطعا تأثیرات مثبتی ندارد و متأسفانه ایران در جایی قرار گرفته که دامنگیر همسایه بد شده است؛ همجواری با کشور توسعه نیافته باعث رشد هم نمی شود.

وی در پایان خبر داد: فعالیت های ستاد سحر به همین ایام انتخابات ختم نمی شود و بعد از آن نیز کمیته های تخصصی برای پیگیری مسائل و مشکلات خوزستان فعال می مانند تا چشم انداز سند توسعه خوزستان را تبیین و بعد هم عملیاتی کنیم.

بنا به این گزارش، رحمت اله دانا رئیس ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان نیز در پایان با تقدیر از فعالیت های اعضای ستاد از همه حاضران در جلسه درخواست کرد که در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود ضمن ادامه دادن راه شهدا، علاقه خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز ثابت کنند.






نام:
ایمیل:
* نظر: