tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
در مراسم افتتاحیه ستاد جوانان و اقوام سحر اهواز مطرح شد؛
مسئولان استانی و شهرستانی ستاد جوانان و اقوام سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) با اشاره به مدیون بودن امنیت کشور به خون شهدا و حضور پرشور در عرصه‌ی انتخابات تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی جوانان و اقوام سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی)، ستاد جوانان و اقوام سحر شهرستان اهواز شامگاه جمعه با حضور مسئولان ستاد استانی به صورت رسمی افتتاح شد.

رئیس ستاد مرکزی جوانان و اقوام سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: با حضور در انتخابات باید در مورد آینده کشور و استان خودمان تصمیم گیری کنیم؛ برای رأی دادن به انقلاب ، آرمان های شهدا و فرزند خلف انقلاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی باید پای صندوق های رأی حاضر شویم.

رحمتَ اللّٰه دانا با اشاره به اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی از بزرگان و شخصیت‌های وفاداران به انقلاب و مقام معظم رهبری و شهدا است ، افزود: امیدوارم با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه خوزستان حماسه بزرگی را روز 28 خرداد شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور در زمینه های ملی و بین المللی باید با تمام قدرت و همت حضور به هم رسانیم تا دسیسه های داخلی و خارجی شخصیت مقتدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی را تحت شعاع قرار ندهد؛ بحمدالله شخصیت بزرگی نیز در صحنه حضور پیدا کرده که ضمن محبوبیت خاص دارای رزومه و پرونده خوبی از فسادستیزی و مبارزه با بی عدالتی در قوه قضائیه دارد و همچنین در زمینه احیای کارخانه های تعطیل مانده و نیمه تعطیل مسئولانه خدمت به عمل آورده که از جمله آنها می توان به حل ماجرای پیچیده‌ی کارخانه هفت تپه اشاره کرد.

رئیس ستاد جوانان و اقوام سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) خوزستان یادآور شد: آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به عنوان نماینده جامع و الگوی انقلابی می شناسیم که حتی مظلومیت و مردمی بودن وی در مناظرات برهمگان پیدا بود؛ چنانچه وی ارادت خاصی هم به خوزستان و قوم غیور بختیاری و عرب دارد، بنابراین باید در عرصه مهم کنار آیت الله رئیسی باشیم تا بر صدارت ریاست جمهوری برسد.
دانا عنوان کرد: آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه نشان داد که علاوه بر فسادستیزی می تواند یک دستگاه اجرایی قوی متشکل از مدیران پاکدست و جهادی را داشته باشد.
وی در پایان بیان کرد: همه ما مردم به خانواده شهدا خیلی بدهکار هستیم ، زندگی و امنیت میهن خود را مدیون شهدا هستیم، بنابراین به حرمت آنها باید حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را رقم بزنیم.

در ادامه رئیس ستاد جوانان و اقوام سحر اهواز نیز در این مراسم ضمن دعوت حاضران به مشارکت حداکثری در انتخابات بخشی از سوابق کاری آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را بیان کرد و گفت: همه باید برای خنثی شدن نقشه ها و دسیسه های دشمنان کشور و به کوری چشم ایادی استکبار پای صندوق های رأی حاضر شویم.
خالد عقیلی در پایان با اشاره به اینکه ستاد جوانان و اقوام سحر اهواز تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات به کار می گیرد، بیان کرد: حضور در انتخابات به منزله مشارکت در تصمیم گیری برای آینده جامعه است، بنابراین با شرکت در انتخابات پیش رو علاوه بر همکاری در زمینه تصمیم سازی آینده خود به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران نیز مهر تائید می زنیم.

حجت الاسلام محمد جمالی مسئول کمیته روحانیت جوان و اقوام ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان نیز در این مراسم عنوان کرد: عرصه انتخابات بسیار مهم است آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند "انتخابات در کشور ما باید مسابقه ای باشد برای خدمت نه مسابقه ای باشد برای کسب قدرت" بنابراین در انتخابات باید بصیرت داشت و با بصیرت عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک مسئولیت بسیار بزرگی است که همه باید برای انجام این مسئولیت بصیرت داشته باشیم، افزود: برای رای دادن باید تحقیق کنیم تا به شخص باتقوا، ولایی و انقلابی رای بدهیم؛ بعد از رای نیز مسئولیت بسیار سنگینی داریم زیرا اگر شخص ناسالمی انتخاب کرده باشیم در قبال مردم مسئولیم و در دنیا و آخرت باید جواب بدهیم.

مسئول کمیته روحانیت جوان و اقوام ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان یادآور شد: عرصه بسیار مهمی در پیش داریم آنچنان که سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز جمهوری اسلام را حرم دانستند که اگر بماند بقیه حرم ها می‌مانند و اگر نماند بقیه حرم ها از بین می‌روند؛ در مکتب حاج قاسم هر رای دهنده یک مدافع حرم است.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: آیت الله رئیسی شخصی ولایی، جهادی و انقلابی است و در مسئولیت‌هایی که داشته نشان داده به عنوان سرباز رهبری فعالیت و مدافع حقوق مردم می شود؛ وی از حقوق مردم مظلوم و زجر کشیده دفاع می کنند، آنچنان که حاج قاسم ولایی که سرباز ولایت بود، جان را برای امنیت مردم داد.

وی در پایان اظهار کرد: آیت الله رئیسی همچون سرباز رهبری در عرصه‌های مختلف برای دفاع از کشور و ملت شریف ایران و مردم از آبرو و جان و مال خود می گذارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: