tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر مشارکت حداکثری خانواده بزرگ توسعه نیشکر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

دکتر عبدعلی ناصری در جلسه روز پنج شنبه ۲۰ خردادماه با بیان این مطلب گفت: شرایط و تمهیدات ویژه برای حضور پرشور پرسنل خدوم توسعه نیشکر به عنوان پرچمداران ولایتمداری و حماسه آفرینی در انتخابات فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی شرکت توسعه نیشکر در انتخابات پیش‌رو، از همه مدیران این شرکت خواست تا با ارائه برنامه‌ها و تبلیغات محیطی دعوت به حضور گسترده، هماهنگی با ستاد انتخابات جهت اعزام شعب سیار اخذ رای در محل و پیش بینی‌های لازم به لحاظ تجهیزات، امکانات بهداشتی و نظارت کافی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و… شرایط را برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده نمایند.

مدیرعامل توسعه نیشکر انتخابات را مظهر اراده ملّی و تجلّی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و عنوان کرد: مشارکت حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات، علاوه بر به نمایش گذاشتن اقتدار نظام و حمایت از دستاوردهای آن، لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام وفاداری به آرمان‌های بنیانگذار فقید نظام اسلامی می‌دانند.

ناصری در پایان گفت: اطمینان داریم خانواده بزرگ توسعه نیشکر در ۲۸ خردادماه همانند همیشه و همپای دیگر اقشار و آحاد جامعه در رقم ‌زدن حماسه دیگر در انتخابات نقش خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: