tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد:
ایمان علیرضایی گفت: اشتغال بدون ایجاد و توسعه صنایع و دیگر سرمایه گذاری ها امکان پذیر نخواهد بود. برای توسعه صنایع و ایجاد بسترهای شغلی نیاز به سرمایه گذار است، نمی توان با حذف اجزای این چرخه به توسعه رسید.

ایمان علیرضایی رییس انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان با اشاره به موضوع مهم تخصص گرایی در شورای شهر اظهار کرد: تخصص گرایی لازمه شورای شهر است. با توجه به سال ها فعالیتم در حوزه صنعت، یکی از اهدافم آینده شهر اهواز و ساخت و‌ توسعه این شهر است.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذاران افزود: در تمام این سال ها شاهد روزمرگی شهرداری اهواز بودیم. با بررسی شعارهای دیگر کاندیدهای شورای شهر مسائل مربوط به رونق اقتصادی، جذب سرمایه گذار و اشتغال پایدار بیشترین فراوانی را داشته است اما هیچوقت اشاره ای به نحوه جذب سرمایه گذار نشده است.

علیرضایی با بیان اینکه سرمایه گذاری بدون ایجاد امنیت و امنیت بدون ایجاد اشتغال امکان پذیر نیست گفت: اشتغال بدون ایجاد و توسعه صنایع و دیگر سرمایه گذاری ها امکان پذیر نخواهد بود. برای توسعه صنایع و ایجاد بسترهای شغلی نیاز به سرمایه گذار است، نمی توان با حذف اجزای این چرخه به توسعه رسید.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دائمی اهواز با وضعیتی اسفناک روبرو است و در شان این شهر نیست، گفت: نمایشگاه محل برگزاری همایش های بزرگ در جذب سرمایه گذار است.

رییس انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان با اشاره به از بین رفتن هویت شهری اهواز اظهار کرد: هیچ برنامه ای برای نگاه داشتن هویت شهری اهواز وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در مناطق جدید اهواز در حال از بین بردن ظرفیت ها هستند، در منطقه ای مانند کیان شهر تفکیک اراضی بسیار قدیمی طراحی شده است.

علیرضایی افزود: در بحث استفاده از تکنولوژی های نوین اهواز اقلیمی گرم و غبارآلود دارد که این موضوع در طراحی های شهری رعایت نمی شود، شبکه های برقی با تکنولوژی صد سال پیش در محله های جدید احداث می شود.

علیرضایی با اسفناک توصیف کردن مرتکز تفریحی شهر اهواز تصریح کرد: پارک های کلانشهر اهواز یا از بین رفته یا با نصف ظرفیت و نیمه تعطیل درآمده است.تا کنون برنامه ای برای بالا بردن ظرفیت های تفریحی شهر اهواز وجود نداشته است.

رییس انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان با تاکید بر اینکه شورا کار گروهی است گفت: وجود تخصص های مختلف در شورای شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

علیرضایی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی بسیار عقب هستیم گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز در این سال ها منفعل عمل کرده است در صورتی که شهرداری اهواز میتوانست برای جوانان و ورزشکاران شهر اهواز بستر مناسبی ایجاد کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: