tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
یک کارشناس مسائل شهری مطرح کرد:
کارشناس مسائل شهری گفت: برای توسعه فرهنگ و بهبود رفتار زيست محيطی، آموزش های تخصصی زيست محيطی ضرورت دارد.

حسین زیدونی با تاکید بر اصلاح رویه‌های غلط و ارائه راهکارهای منطقی، علمی و عملی برای توسعه کلانشهر اهواز اظهار کرد: مهمتر از داشتن برنامه، پیدا کردن مسئله است و پس از آن باید به راهبردهایی دقیق برای حل و رفع مشکلات و چالش‌ها برسیم.

وی با اشاره به ایجاد عدالت اجتماعی در کلانشهر اهواز افزود: بازنگری در طرح ها و متوازن کردن کاربری خدماتی، آموزشی، تفریحی، بهداشت و درمان و سایر کاربری­های عمومی نیز به ایجاد عدالت اجتماعی و بالا بردن حس تعلق کمک خواهد کرد.

زیدوندی درباره ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و رفع موانع راه اندازی قطار شهری از ضروری‌ترین نیازهای شهروندان است که باید به آن پرداخته شود.

این کارشناس مسائل شهری تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی باید بازنگری در طرح کالبدی کلانشهر اهواز از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری باشد.

وی عنوان کرد: شهرداری­‌ می‌تواند با سوق دادن محرک‌های توسعه به محلات و مناطق کمتر برخوردار شهر اهواز و با افزایش سرانه‌های خدماتی، مطلوبیت زندگی را بالا ببرد.

وی با اشاره به ١۵ خرداد و روز جهانی محیط زیست تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ و بهبود رفتار زيست محيطی، آموزش های تخصصی زيست محيطی ضرورت دارد.

منبع: خبر فوری

نام:
ایمیل:
* نظر: