tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارسال گزارش طرح تامین کالاهای اساسی طی هفته آینده به صحن علنی مجلس برای بررسی خبر داد و گفت: ۳۱ هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح در نظر گرفته شده است.
هماپرس؛
به نقل از اقتصادنیوز، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بررسی طرح تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون گفت: بررسی این طرح بعد از برگزاری جلسات متعدد به اتمام رسیده و گزارش آن هفته آینده به صحن علنی مجلسم ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیون نفر مشمول این طرح می‌شوند، ادامه داد: حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی از محل تبصره ۲ و ۱۴ با موافقت دولت در نظر گرفته شده است، بنابراین مشکلی هم از نظر اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی ندارد و امیدواریم بعد از تصویب به تایید شورای نگهبان برسد.به موجب این طرح 60 میلیون نفر ماهیانه مبلغی دریافت می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: این مبلغ در کارت بانکی اشخاص واریز می‌شود اما قابل برداشت نیست و افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها کالاهای اساسی مانند روغن، مرغ، گوشت و ... را که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می‌شود، خریداری کنند‌.

کوچکی‌نژاد اظهار کرد: این طرح در صورت تصویب نهایی طی ۶ ماه باقی مانده تا پایان سال اجرا می‌شود و بعد از آن هم با درج در بودجه سالانه در سال‌های بعد اجرا خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر: