tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
وزیر راه و شهرسازی گفت: حاشیه نشینی را ظرف مدت سه سال جمع و طرح اقدام ملی مسکن را با سرعت بیشتری به مرحله اجرایی می‌رسانیم.
هماپرس؛
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در در مراسم معارفه نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه مسکن ایجاد بنیاد مسکن بوده است، گفت: سرعت عمل و مهارت حداکثری بنیاد مسکن در سراسر کشور همواره مورد توجه بوده و تاکنون این بنیاد توانسته است رکورد‌های بسیار زیادی را در حوزه ساخت و بازسازی مسکن ثبت کند.
او ادامه داد: بنیاد مسکن از همه ارکان و کارشناسان در این بخش استفاده کرده و تمامی خدمت رسانان در این بنیاد به صورت داوطلبانه در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وزیر راه وشهرسازی یادآور شد: به طور مثال در استان سیستان و بلوچستان و در بحث حاشیه نشینی که دغدغه بزرگ مردم بوده است توانستند در چند سال گذشته به صورت داوطلبانه در بین مردم خدمت کنند و همچنین در بلایای مانند سیل و زلزله بسیار موثر حضور پیدا کرد.
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امیدواریم حاشیه نشینی را در مدت سه سال به طور کامل از بین ببریم و مشکلات ناشی از این اتفاق ناگوار را هم از بین ببریم.


اسلامی در ادامه به آماری در حوزه نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌های بسیار زیادی در این بخش وجود داشت و یکی از این دیدگاه‌ها این بوده که همواره اعلام می‌کردند، دولت نباید در حوزه ساخت مسکن مداخله کند و برای خود برنامه و هزینه‌های بیشتری را ایجاد کند چراکه این اقدامات در حوزه مسکن تاثیرگذار نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: