tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
در حاشیه جلسه هیئت دولت|
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه متاسفانه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس رای نیاورد، گفت: پس از رد شدن وزیر پیشنهادی ما بلافاصله مطالعات خود را شروع کردیم و گزینه‌ها را بررسی کردیم و الان به سه گزینه رسیده ایم و امیدوارم یک نفررا هفته آینده به مجلس معرفی کنیم.
هماپرس؛
 به گزارش خبرگزاری هماپرس و به نقل از خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت،محمود واعظیامروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت:این وزارت خانه در گذشته شامل ۴ وزارت خانه می‌شد که البته نظر ما این است که جنس وزارت بازرگانی با صنعت متفاوت است.
وی افزود: ما در دولت وزیری می‌خواهیم که ارزاق، کالا‌های مورد نیاز مردم و بازار را نمایندگی کند. وزیر صنعت گرفتار مسائل صنعت و معدن است و کمتر وقت می‌کند که به بازرگانی بپردازد. مخصوصا امسال که سال جهش تولید است و باید برای تحقق شعار سال تلاش بیشتری کند.

رییس دفتر رییس جمهور عنوان کرد: متاسفانه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس رای نیاورد. پس از رد شدن وزیر پیشنهادی دولت ما بلافاصله مطالعات خود را شروع کردیم و گزینه‌ها را بررسی کرده ایم که الان به سه گزینه رسیده ایم و امیدوارم یک نفررا هفته آینده به مجلس معرفی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: