tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش(نزاجا) گفت: وقتی صنایع دفاعی می‌تواند در قالبِ نهضت قطعه‌سازی نیاز نیرو‌های مسلح را در تولید تجهیزات نظامی برطرف کند پس می‌تواند جهش را در صنایع تجاری مثل خودرو نیز در حوزه تولید کارخانجات ما ایجاد کند.
هماپرس؛
امیر سرتیپنوذر نعمتیدر گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی برای استفاده در سایر حوزه‌ها از جمله حوزه خودرو، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در حل مشکل خودروسازان گره‌گشاست.

وی افزود: صنایعِ در اختیار نیرو‌های مسلح، با نیاز‌های متفاوت بخاطر وجود رشته‌ها، گرایش‌ها، موضوعات مختلف و تولید یک سلاح دفاعی از موشک گرفته تا هواپیما، تانک و سایر ملزومات و تجهیزات دفاعی تولید شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: قطعاً خودرو‌های مورد استفاده نیروی دفاعی، باید یک توانمندی‌هایی داشته باشد تا در مناطق مختلف جغرافیایی بتواند مأموریت‌ها را انجام دهد.

نعمتی افزود: قطعات تولیدی در صنایع دفاعی نسخه‌های(Version) بالاتر، مطمئن‌تر، قابل اتکا‌تر هستند که با ورود به صنایع تجاری مثل خودروسازی، می‌تواند در اختیار خودروسازان قرار بگیرد.

وی افزود: ظرافت در صنعت قطعه‌سازی صنایع دفاعی نسبت به صنعت خودرو بسیار بالاست.

نعمتی اظهار داشت: وقتی صنایع دفاعی می‌تواند در قالبِ نهضت قطعه‌سازی نیاز نیرو‌های مسلح را در تولید تجهیزات نظامی برطرف کند پس می‌تواند جهش را در صنایع تجاری مثل خودرو نیز در حوزه تولید کارخانجات ما ایجاد کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: