tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
صدیف بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس از وزیر مسکن، راه و شهرسازی و همچنین رئیس بانک مرکزی توضیحات خواسته است عنوان کرد: دولت مسکن را به حال خود رها کرده است و بانک ها همراهی نمی کنند و اگر این عدم همکاری ادامه داشتهب اشد، مستاجران نمی توانند به این وام برسند.
هماپرس؛
به نقل از کارگر آنلاین، حدود سه ماه است که پرداخت وام ودیعه به مستاجران در دستور کار دولت و وزارت مسکن، راه و شهرسازی قرار گرفته است و از سه هفته گذشته روند پرداخت وام ودیعه مسکن آرام شروع شده و در ابتدا کند بوده زیرا بانک‌ها ساز و کاری برای پرداخت تسهیلات نداشتند و تنها کارمزد را دریافت می کردند.
هرچند هنوز هم این روند بسیار کند بوده و ظاهرا بانک ها همکاری لازم برای پرداخت وام را ندارند تا جایی که برخی از بانک های عامل اعلام می کنند که بخشنامه ای هنوز از سوی بانک مرکزی به آنها ارسال نشده است.

صدیف بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: قرار بود وام ودیعه مستاجران گره ای از کار مستاجران باز کند اما اکنون شاهد هستیم که پرداخت این وام با مشکل زیادی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه دولت برای مشکلات مسکن هیچ برنامه مشخصی ندارد عنوان کرد: آقای اسلامی به عنوان وزیر یک نفر بوده و برای حل مشکلات مسکن در دولت کاملاً تنهاست در حال حاضر بانک ها زیر بار پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران نمی روند و روند پرداخت وام هم به همین دلیل کند است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس از وزیر مسکن، راه و شهرسازی و همچنین رئیس بانک مرکزی توضیحات خواسته است عنوان کرد: دولت مسکن را به حال خود رها کرده است و بانک ها همراهی نمی کنند و اگر این عدم همکاری ادامه داشتهب اشد، مستاجران نمی توانند به این وام برسند.

بدری در ادامه افزود: امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات این وام برطرف شود اما در کل هر چقدر که عقب بیافتد مشکلات مستاجران بیشتر شده و از طرف دیگر این میراث به دولت بعدی می رسد هرچند که کمک به مستاجران خوب است اما در نهایت به عمر دولت دوازدهم کفاف نمی دهد


نام:
ایمیل:
* نظر: