tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس استان گیلان بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه پاسداران در محوطه بیمارستان رازی احداث شد.
هماپرس؛
به نقل از خبرگزاری دانشجو، پس از گسترش ویروس کرونا در استان گیلان و افزایش تعداد افراد مبتلابه این ویروس در استان ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهرستان رشت تکمیل‌شده و با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی تخت به این بیمارستان اضافه شد.

امروز یکی از مصوبه‌های ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان انجام و با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و با پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس گیلان بیمارستان سیار سپاه قدس گیلان با ظرفیت ۸۰ تخت احداث شد و به گفته مسوولان سپاه قدس و دانشگاه علوم پزشکی گیلان قابلیت افزایش تا ۱۲۰ تخت را هم دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در حاشیه احداث بیمارستان سیار سپاه قدس گیلان و در گفت‌وگویی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در استان گیلان برای مردم یک پیغام بسیار مهم داشت اظهار کرد:مهم‌ترین پیغام ویروس کرونا برای مردم گیلان و کشور همدلی وحدت و اتحاد برای حل مشکلات است، زیرا اگر مردم و مسئولان باهم اتحاد داشته باشند می‌توانند بر هر مشکلی فارغ شوند.

سردار عبدالله پور با اشاره به احداث بیمارستان سیار در استان گیلان گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بیمارستان آماده با ۸۰ تخت را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محوطه بیمارستان رازی احداث کرد.

وی با اذعان به اینکه کادر درمانی بیمارستان سیار سپاه قدس گیلان تأمین‌شده است، تصریح کرد: بیمارستان با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران احداث و دارای ۸۰ تخت با قابلیت افزایش تا ۱۲۷ تخت است و از امروز و یا فردا کار پذیرش بیمار به بیمارستان توسط مدیریت بیمارستان رازی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی، توزیع ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع اقلام کمک معیشتی ازجمله اقدامات سپاه قدس استان گیلان است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده است، اما از عموم مردم می‌خواهیم با حفظ آرامش و جدیت به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.

گفتنی است؛ با دستور سرلشکر سلامی، با تلاش سپاه قدس استان گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیمارستان سیار در استان گیلان احداث شد تا امیدواری مردم برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در استان و درمان بیماران کرونایی بیشتر شود.

همچنین با توجه به شرایط موجود و احتمال افزایش تعداد افراد مبتلا شده به ویروس مرموز کرونا با اقدامات و پیگیری‌های انجام‌شده زیرساخت‌های احداث بیمارستان صحرایی در بخش لاکان آماده و در صورت احساس نیاز استان در مدت‌زمان ۴۸ ساعت راه‌اندازی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: