tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
متخصص تغذیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مصرف زنجبیل با توجه به طبع گرم در برخی از افراد موجب ایجاد حساسیت می‌کند، یادآور شد: سرفه‌های خشک از علائم ایجاد حساسیت در فرد است.

هماپرس؛

به نقل از خبرگزاری برنا؛ تینا جعفری در خصوص شایعات فضای حقیقی و مجازی برای مصرف برخی از دارو‌ها و موادخوراکی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، اظهار کرد: مردم برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس نیازی به مصرف قرص و مکمل‌های حاوی ویتامین c ندارند، مردم ویتامین c مورد نیاز خود را از میوه‌ها و سبزیجات تأمین کنند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: مصرف لبنیات و شیر برای بدن انسان در ابتلا به کرونا ویروس ضرری ندارد و مردم با خیالی آسوده می‌توانند این مواد غذایی را مصرف کنند.

وی در خصوص مصرف زنجبیل، سیر و لیمو برای جلوگیری از کرونا ویروس، گفت: این مواد غذایی خاصیت خوبی دارند، اما از لحاظ علمی ثابت نشده است که می‌توانند جلوی بروز بیماری در بدن انسان را به تنهایی بگیرند.

جعفری با توصیه به رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: مصرف آب و آب گرم و پرهیز از مصرف فست فود و غذا‌های چرب برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس توصیه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مصرف زنجبیل با توجه به طبع گرم در برخی از افراد موجب ایجاد حساسیت می‌کند، یادآور شد: سرفه‌های خشک از علائم ایجاد حساسیت در فرد است، بنابراین این سرفه‌های ناشی از مصرف برخی از موادغذایی مانند زنجبیل باعث ایجاد نگرانی در افراد می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: