tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سراسر استان سمنان، چهار چهره جدید راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

به نقل از مشرق، با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد هر چهار نماینده کرسی‌های حوزه انتخابیه استان سمنان افرادی به چهره‌های جدید هستند و نمایندگان سابق این استان در انتخابات موفقیت چشم‌گیری نیافتند.

همچنین هر چهار نماینده منتخب مردم استان سمنان اصولگرا هستند.

گلرو از سمنان راهی مجلس شد

در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه از مجموع ۷۲ هزار و ۲۶ رأی مأخوذه عباس گلرو با ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی به خانه ملت راه یافت جدی‌ترین رقیب وی جمال دامغانیان بود که هشت هزار و ۸۰ رأی به دست آورد تا یکی از قاطع‌ترین آرای انتخابات مجلس در استان سمنان به نام گلرو ثبت شود.

علی رضا خسروی با هفت هزار و ۶۷۷ رأی نفر سوم این فهرست و روح الله جمعه‌ای با چهار هزار و ۸۶ رأی نفر سوم است در این فهرست همچنین ابراهیمی، آریا منش، کاشیان، شمس خانی و … نیز دیده می‌شوند.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در دهمین دور مجلس شورای اسلامی احمد همتی بود که در این دوره رد صلاحیت شد.

مطهری از گرمسار راهی مجلس شد

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از مجموع ۳۱ هزار و ۴۷۲ رأی مأخوذه، اردشیر مطهری با ۱۳ هزار و ۱۳۰ رأی راهی خانه ملت شد، اسماعیل رجبی پس از با شش هزار و ۴۱۱ رأی دوم شد و حجت‌الاسلام روح الله مطهری زاده با پنج هزار و ۳۵۴ رأی سوم شد.

بعد از این افراد عبدالله مرادی با یک‌هزار و ۶۲۵ رأی و زهرا بهری با یک‌هزار و ۴۸ رأی دیگر نامزدهایی هستند که آرای بالای هزار نفر را کسب کرده‌اند.

در این حوزه انتخابیه نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد.

چهره جدید نماینده دامغان

در دامغان هنوز مجموع آرای ماخوذ اعلام نشده اما علی اکبر علیزاده برمی با ۱۱ هزار و ۲۱ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه معرفی شده است. بعد از او خسرو دانشجو با ۹ هزار و ۳۵ رای جایگاه دوم در رأی‌گیری را دارد.

حسن بیگی نماینده مجلس دهم دامغان نیز با سه هزار و ۵۲۵ رای در جایگاه سوم قرار گرفته است، دیگر جایگاه‌ها به ترتیب به مجتبی ایمانیان، محمد رضا البرزی، مهدی احسانی فرد علی پریمی و … تعلق دارد.

خانی در شاهرود و میامی نماینده شد

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی نیز علی اصغر خانی حائز بیشترین آرای مأخوذه شده که البته آمار رسمی آن هنوز از سوی فرمانداری اعلام نشده است. گفته می‌شود پس از وی حسینی شاهرودی و احمد عجم حائز رتبه‌های دوم و سوم شده‌اند.

حسینی شاهرودی نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه بود.

این گزارش تکمیل می شود…

نام:
ایمیل:
* نظر: