tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
شهید حاج قاسم سلیمانی استثنایی‌ترین شرایط را برای آینده‌سازی به نفع جبهه مقاومت خلق و طبقات مختلف مردم را برای اهداف ملی و مذهبی بسیج کرد.

هماپرس؛

خبرگزاری فارس در یادداشتی از مرتضی قمری وفا نوشت:شهادت هنر مردان خداست. حاج قاسم عزیز بزرگ ترین جهادگر عرصه مقاومت جهانی بود و از روزهای ابتدای دفاع مقدس در حالی که در عنفوان جوانی بود مثل دیگر فرماندهان گرامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی٫ فرماندهی تیپ پیروز استانهای کرمان و یزد را بر عهده داشت.

نزدیک چهار دهه است مالک اشتر وار در جنبش است و هر لحظه اش برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) سپری شده‌ است و در بیش از دو دهه اخیر کل منطقه و دنیا را متاثر از حرکت جهادی انقلاب اسلامی و امامان خمینی و خامنه ای عزیز ساخته است. مردم کشورهای منطقه خالصاً و از صمیم قلب دعاگوی او و جریان بزرگ مقاومت بوده است.

هنر تاریخی این مرد خدایی گسترده کردن جبهه مقاومت در دنیا بوده و تنها در یک بعدش ملتها را توانا برای مبارزه علیه سلطه گران و تروریسم وحشی کرده است. حاج قاسم و یارانش از انسانهای تاریخ ساز و رهایی بخشی بودند که پیچیده ترین و سخت ترین اقدامات دشمن را در هم می پیچیدند و اغلب٫ صحنه نبرد را خود ترسیم و پیروزی های بسیار بزرگ و غرور انگیز را به ملتهای ستمدیده تقدیم می کردند.

حقیر در دو دهه اخیر به عنوان یک جهادگر کوچک رسانه ای انقلاب و مقاومت از نزدیک شاهد برخی ابعاد این بزرگترین جنب و جوش بوده ام. حاج قاسم شهید تا چند سال اخیر همه رسانه های بزرگ ایران را از نگارش هر خبر و گزارشی درباره خود پرهیز داشته بود و ... ولایت پذیری ویژه او چنان بود که همه را به ستایش وا می داشت. هنر دیگر او این بود که طبقات مختلف مردم از هر گرایش و قوم و قبیله ای را برای اهداف ملی و مذهبی بسیج می کرد.

ایشان و سازمان های تابعه اش به عنوان بازوی پرتوان انقلاب اسلامی با کار بزرگی که کردند٫ این بود که جبهه مقاومت و کشورهای متعلق به آن در چند سال اخیر به پیروزی مطلق بر دشمنان رسیدند و چنین وضعیتی، استثنایی ترین شرایط را برای آینده سازی به نفع جبهه مقاومت خلق کرد. این همان وعده حق حضرت آیت الله خامنه ای بود که عبور پیروزمندانه از پیچ های سخت و تاریخی را داده بودند.

ایشان با آن حرکت جهادی و خدایی اش چنان وحدتی در بین همه مردم کشورهای منطقه به وجود آوردند که دشمنان را بسیار عصبانی می کرد. خود شاهد بوده ام که خیلی از روسای کشورهای دنیا از آمریکای لاتین تا آفریقا، آسیا و ... از چاوز تا پوتین و ... به همراهی و پشتیبانی مستقیم و تاثیر گذار در جبهه گسترده مقاومت واداشت. بیداری اسلامی هم ابعادش و عمقش با جنبش شبانه روزی ایشان و سپاه گرانقدر گسترده تر شد و خیلی ناگفتنی های دیگر.

شهادت این مرد خدایی را به همه ملتهای منطقه و ایران عزیز بخصوص همه مجاهدان فی سبیل الله و حضرت حجت عج و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تسلیت می گوییم. حتما راه این شهید بزرگوار ادامه خواهد یافت. خدایا صبر جزیل به همه رهروان راه سرخ شهادت عطا فرما.

نام:
ایمیل:
* نظر: