tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ،‌آمریکا را یک گام به تله بزرگی که در منطقه خداوند بزرگ برای نابودی استکبار جهانی حفر فرموده نزدیک کرد.

هماپرس؛

خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه؛ «محمدکاظم انبارلویی» در سوگ سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» نوشت:

ملت ایران در سوگ شهادت یک سردار آسمانی رخت عزا به تن کرده است. اکنون ملت ایران یکصدا فریاد مرگ بر آمریکاست. مطالبه خون سردار شهید سلیمانی یک مطالبه ایرانی نیست یک مطالبه اسلامی در گستره ملت های اسلام و آزادی خواهان جهان است.یک روح عاشق و شیدای شهادت در نخستین ساعات بامداد جمعه بر بال ملائک به ملکوت اعلی پر کشید. 40 سال است او دار خود را به دوش می‌کشید و در بیابان‌های جنوب و کوه‌‌های سر به فلک کشیده غرب در ایام دفاع مقدس به‌دنبال شهادت می‌گشت.
شهید قاسم سلیمانی در آغوش ارواح طیبه شهدا، نام خود را در تاریخ ایران و اسلام به‌عنوان عاشق ترین به شهادت و دیدار حق در کهکشان ایثار، فداکاری، جوانمردی، دلیری،‌ مقاومت و جهاد در راه خدا ثبت کرد و جاودانه شد. پایان دفاع مقدس هیچ‌گاه نگذاشت سلاحی که او بردوش مسئولیت داشت بر زمین ماند.
شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ،‌آمریکا را یک گام به تله بزرگی که در منطقه خداوند بزرگ برای نابودی استکبار جهانی حفر فرموده نزدیک کرد. ترامپ با فرمان قتل فرماندهان حشدالشعبی و شهید حاج قاسم سلیمانی وارد یک ماجراجویی شده است که او را تا سقوط حتمی راحت نخواهد گذاشت.
آمریکا باید در انتظار پاسخ سخت جمهوری اسلامی ایران و تک‌تک سربازان سلحشور اسلام در کلیه خطوط مقاومت باشد.
از آمریکا صداهای خشونت و جنگ می‌آید ملت ایران و عراق این صدا را روی کاخ سفید آوار خواهند ساخت.
شهادت شهید سلیمانی یک نقطه عطف در تاریخ ایران و منطقه است، کار و راه او با انگیزه مضاعف حتما ادامه پیدا می‌کند و متوقف نمی‌شود.
ترامپ با شعار تخطئه مواضع جنگ‌طلبانه رؤسای جمهور سابق آمریکا به روی کار آمد، اما او نشان داده که کمتر از آن‌ها جنگ طلب، خشونت‌طلب و خونخوار و تروریست نیست.
امروز درخت تناور مقاومت در فلسطین اشغالی، لبنان، عراق، سوریه، یمن و ... میوه داده است و کمر استکبار جهانی و صهیونیسم و تروریسم را در منطقه شکسته است.
فقط یک اراده و یک فرمان کافی است درسی به متجاوزان داده شود تا سال‌ها آن را فراموش نکنند.
آن‌روز که در آشوب‌های خیابانی در سفارت آمریکا در بغداد ژنرال‌های آمریکایی حمله به کنسولگری‌های ایران در برخی از شهرهای عراق را طراحی می‌کردند هیچ‌گاه در خواب هم ندیده بودند که سفارت آن‌ها در بغداد مورد هجوم مردم قرار گیرد اگر خویشتن‌داری مقامات حشدالشعبی نبود معلوم نبود از جاسوس‌خانه آمریکا در بغداد چه باقی می‌ماند. آمریکا امروز زیر چکش خشم و نفرت ملت‌های منطقه قرار دارد. به‌زودی طوفانی بر خواهد خاست و بساط اشغالگران را از عراق و منطقه بر خواهد چید. یک روز قبل از این جنایت بزرگ، برخی خبرگزاری‌ها خبر از آمدن 20 فروند 71C از مبدأ آمریکا و 6 فروند031C از مبدأ اروپا به همراه چندین هواپیمای VIP و نیز نیروهای ویژه آمریکا به منطقه داده بودند. این جماعت از اشرار آمریکا باید بدانند به ضیافت خونینی پای گذاشته‌اند و جان سالم از منطقه بیرون نخواهند برد. ترامپ در واکنش خود در مورد اقدام تجاوزکارانه صبح جمعه پرچم آمریکا را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. این پرچم در محوطه سفارت آمریکا در بغداد چند روز پیش به آتش کشیده شد.
و به‌زودی در سراسر منطقه در کلیه خطوط مقاومت به آتش کشیده خواهد شد.
بدون شک رژیم صهیونیستی در این جنایت بزرگ سهیم بوده و بخشی از پاسخ سخت فرزندان مقاومت را باید پذیرا باشد. فرزندان مقاومت خون خواه شهید سلیمانی هستند و در هر منطقه که مزدوران آمریکایی را بیابند بدون شک انتقام خواهند گرفت. شهادت حاج قاسم سلیمانی خون جدیدی به رگ‌های مقاومت خواهد دواند.
حاج قاسم سلیمانی بارها در سخنرانی‌های خود صریحا آرزوی خود را پیوستن به خیل عظیم شهیدان انقلاب دفاع مقدس اعلام کرده بود.
او بود که گفت: «تا کسی شهید نبود – شهید نمی‌شود- شرط شهید شدن شهید بودن است. تمنای قلبی من این است و از خداوند می‌خواهم مرا به شهیدان محلق کند.»
امروز او به آرزوی خود رسیده است. به‌راحتی می‌توان نجوای شبانه او را با شهیدان و خدای شهیدان شنید.
گفتا که کیست بر در، گفتم کمین غلامت
گفتا چه کار داری، گفتم مها سلامت
گفتا که چندرانی، گفتم که تا بخوانی
گفتا که چند جوشی، گفتم که تا قیامت
گفتا کجاست آفت، گفتم به کوی عشقت
گفتا که چونی آنجا، گفتم در استقامت
شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند راستین امام و رهبری و چهره بین‌المللی مقاومت را به امام زمان (عج) ملت بزرگ ایران و فرمانده کل قوا و خانواده شهدا به‌ویژه خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: