tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد احمدی نژاد که در انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا شده در روزنامه ایران نوشت:در شرایطی که کشور به استقبال انتخابات مجلس یازدهم می‌رود تا اینجای کار تحرک قابل ملاحظه‌ای از صدا و سیما در این عرصه دیده نشده و به نظر می‌رسد این رسانه هنوز برنامه‌های جدی خود در این عرصه را آغاز نکرده است.

هماپرس؛

به نقل از خبر آنلاین:این مسأله از آن رو اهمیت دارد که ما به سرعت مشغول از دست دادن زمان تا رسیدن به موعد انتخابات هستیم و این در شرایطی است که حداقل در شهرهای بزرگ این گونه به نظر می‌رسد که باید برای مشارکت عمومی در انتخابات کارهای به مراتب جدی‌تری انجام داد. به شکل دقیق‌تر نمی‌توان کتمان کرد که انتخابات این دوره در حوزه‌های انتخابیه بزرگ با خطر مشارکت پایین‌تر از دوره‌های قبل مواجه است.
نرخ مشارکت انتخابات همواره برای نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت بسزایی بوده و نشان دهنده وجه مردمی این نظام است؛ خصوصاً این مشارکت یکی از مهم‌ترین مستندات نظام مقدس ما در جهت انکار ادعاها و تبلیغات بی‌اساس دشمنان خارجی درباره از دست رفتن پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است.

با این درجه از اهمیت به نظر می‌رسد در این دوره باید به مراتب جدی‌تر از قبل متوجه و دلواپس این موضوع باشیم. چه اینکه موقعیت‌های خاص فعلی از جمله پمپاژ بی امان رسانه‌های غربی، وضعیت کنونی کشور و اتفاقات تلخ اخیر می‌توانند در نرخ مشارکت انتخابات تأثیر منفی بگذارند.

در سال‌های اخیر شاهد هستیم تلویزیون‌های فارسی زبان خارج از کشور با بودجه‌هایی که منبع آن شفاف نیست اما بزرگی آن قابل انکار نمی‌باشد به شکل شبانه‌روزی درصدد تخریب نظام و کاهش امید مردم هستند. معنای این وضعیت آن است که صدا و سیما باید به مراتب دقیق‌تر و مؤثرتر از قبل به فکر افزایش مشارکت در انتخابات باشد.هم اکنون جای میزگردها، مناظره‌ها، گفت‌وگوها و گزارش‌های مردمی در فضای پیشاانتخاباتی بشدت در صدا و سیما خالی است که می‌طلبد این مجموعه با تدبیری هوشمندانه در فرصت باقی مانده اجازه میدان‌داری به رسانه‌های خارج از کشور در زمین افکارعمومی مردم ایران ندهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: