tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۸
انتقاد از آبگرفتگی شهرک صنعتی اهواز سه؛
شهرک صنعتی شماره سه اهواز از جمله نقاطی است که دچار آبگرفتگی بوده و انتقاد صنعتگران و فعالان اقتصادی از شرکت شهرک‌های صنعتی را برانگیخته است.

هماپرس به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با وجود گذشت سه روز از بارندگی اخیر در اهواز همچنان مناطق متعددی در اهواز و کوت عبدالله و از جمله واحدهای صنعتی دچار آبگرفتگی است.

شهرک صنعتی شماره سه از جمله نقاطی است که قسمت‌هایی از آن دچار آبگرفتگی است و انتقاد صنعتگران و فعالان اقتصادی را برانگیخته است.

ایمان علیرضایی مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره سه اهواز، در این رابطه اظهار کرد: برای تخلیه آب جمع شده در برخی معابر شهرک صنعتی اهواز هیچگونه همکاری از سوی استانداری خوزستان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان انجام نشده است.


وی با بیان اینکه سرمایه واحدهای صنعتی این استان بی ارزش نیست، گفت: منطقه‌ای که در آن مستقر هستیم مصداق مناطق محروم کشور هست و برای تمام اقدامات عمرانی و رفع موانع در آخر صف هستیم؛ چرا هیچ کس بعد از سه روز از آبگرفتگی، پاسخگوی ما نیست.

وی با بیان اینکه راه‌های دسترسی به شهرک دچار آبگرفتگی است، بیان کرد: بعد از ریل راه آهن که ناشی از طراحی اشتباه است و طی ۶ سال مدیریت فعلی شرکت شهرک‌ها استان به ایشان گفته شده و شاهد اتفاقات مشابه بوده است.

وی عنوان کرد: امکانات ما برای تخلیه آب، فقط یک عدد پمپ کوچک است که جوابگو نیست.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک‌ صنعتی شماره سه بیان کرد: برخی تاسیسات برق ایستگاه پمپاژ در حال حاضر غرق در آب هست که احتمال برق گرفتگی و ایجاد حادثه دارد.

علیرضایی با بیان اینکه در سالهای اخیر صنایع استان هم با بحران اقتصادی و هم با بحران مدیریت مواجه هستند، عنوان کرد: این شهرک کانال تخلیه آب‌های سطحی ندارد که باعث تاسف است و زیر ساخت آن هنوز قابل سرویس دهی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: