tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
در حالی که هنوز مقامات قضایی درباره علت دستگیری کیانوش‌راد اظهارنظر نکرده‌اند، خبرگزاری مهر علت بازداشت نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی را ارتباط وی با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی اعلام کرده است.
خبرگزاری مهر در ادعایی به نقل از یک منبع آگاه درباره بازداشت محمد کیانوش‌راد نماینده اهواز در مجلس ششم نوشته است: دلیل بازداشت وی ارتباط و همکاری با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی - اقتصادی بوده است.


این بازداشت بعد از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی با نام اختصاری «ج.ع» پس از ورود به کشور صورت گرفت.

این افراد از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کردند.

بازداشت یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور

خبرگزاری فارس نیز به نقل از یک منبع آگاه از شناسایی و دستگیری عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور خبر داد و نوشت: ج.ع با همکاری دیگر مرتبطین خود از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کرده است. برخی از مرتبطین فرد مذکور که از حامیان جریان فتنه ۸۸ بودند، بواسطه ارتباط با برخی سفارتخانه‌های خارجی پروژه نفوذ امنیتی-اقتصادی را هدایت می‌کردند.

این منبع مطلع با اشاره به ارتباط این عناصر نفوذی با سرپل های سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گفت: بزودی جزییات بیشتری از عملکردهای ضدامنیتی این شبکه نفوذ به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا نیز در گزارش خود نوشت: امروز خبری درباره بازداشت یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی - اقتصادی پس از ورود به کشور منتشر شد.

در همین رابطه یک منبع آگاه، از شناسایی و دستگیری عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور خبر داد و اظهار داشت: (ج.ع) با همکاری دیگر مرتبطین خود از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کرده است.

وی افزود: برخی از مرتبطین فرد مذکور که از حامیان جریان فتنه ۸۸ بودند، بواسطه ارتباط با برخی سفارتخانه‌های خارجی پروژه نفوذ امنیتی-اقتصادی را هدایت می‌کردند.

این منبع مطلع با اشاره به ارتباط این عناصر نفوذی با سرپل های سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گفت: بزودی جزییات بیشتری از عملکردهای ضدامنیتی این شبکه نفوذ به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

همزمان با انتشار این خبر نیز اعلام شد که «محمد کیانوش راد» نماینده اهواز در مجلس ششم هم بازداشت شده است.

بازداشت وی در راستای پرونده شناسایی و دستگیری یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی بوده است، به طور یکه که باید یه این نکته اشاره شود محمد کیانوش راد یکی از مرتبطین اصلی(ج ع) بوده است و همکاری مستقیمی را با نامبرده داشته است.

همزمان با دستگیری« محمد کیانوش راد» رسانه های معاند و اصلاح طلب داخلی نیز موج تخریب ها علیه نهادهای امنیتی را آغاز کردند به طوری که جرم کیانوش راد را امضای بیانیه 77 اصلاح طلب دانستند، این در حالی است که هیچ کدام از آن 76 نفر امضا کننده دیگر به جرم امضای این بیانیه بازداشت نشده و در آزادی به سر می برند.

همچنین مصطفی تاج زاده که عامل اصلی تدوین، جمع آوری امضا و انتشار این بیانیه بوده نیز در آزادی کامل به سر می برد.

سوال اساسی از مدعیان بازداشت «کیانوش راد» به دلیل امضا بیانیه 77نفر این است که چرا سعی دارند با فرافکنی اتهام نامبرده را که مسائل امنیتی-اقتصادی نادیده بگیرند و بازداشت وی را صرفا به دلیل امضای یک بیانیه سیاسی اعلام کنند. البته این مطالبه جدی از مسئولان امنیتی وجود دارد که نسبت به برخورد با عاملان بیانیه ضد امنیتی 77 اصلاح طلب برخورد لازم را داشته باشد.

روایت رسانه‌های اصولگرا از دلیل بازداشت محمد کیانوش‌راد/

خبرگزاری ایلنا روز یکشنبه از بازداشت محمد کیانوش‌راد فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب اتحاد ملت با حضور نیروهای امنیتی در منزلش خبر داده بود و نوشت: به گفته منبعی نزدیک به این فعال سیاسی، وی به زندان اوین منتقل شده اما هنوز مشخص نیست توسط چه ارگانی دستگیر شده است.
مطالب مرتبط
tl_sar
نام:
ایمیل:
* نظر: