tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
اندرونی جمعیت هلال احمر؛
بر اساس شرط سابقه مدیریت در هلال احمر برای کاندیداتوری در انتخابات رئیس جدید هلال احمر، طبق قانون حضور استانداران تهران، کرمانشاه و خوزستان منتفی است و باید دید در نهایت رئیس جمهور کدام یک از گزینه‌ها را انتخاب خواهد کرد؟
هماپرس؛
به نقل از خبرنگار اجتماعیخبرگزاری دانشجو؛ پس از استعفای علی اصغر پیوندی از ریاست جمعیت هلال احمر و در ادامه بازداشت وی توسط دستگاه‌های امنیتی؛ علی نوبخت نماینده رئیس‌جمهور در شورای عالی هلال‌احمر در این باره اعلام کرد که با توجه به شرایط ایجاد شده در هلال احمر تصمیماتی برای ریاست جدید این نهاد در دستور کار قرار دارد.
پس از جلسه‌ی شورای عالی جمعیت هلال احمر و موافقت با استعفای علی اصغر پیوندی رییس پیشین این نهاد، مهلت ثبت‌نام کاندیدا‌های احراز پست ریاست جمعیت هلال احمر با توجه به شرط سابقه فعالیت کاندیدا‌ها در رده‌های مدیریتی جمعیت هلال احمر، تا روز شنبه تعیین شد.
به گزارش دانشجو، سید سلمان سامانی و سید علی مرعشی دو گزینه‌ای هستند که با توجه به شرط شورای عالی جمعیت در بین لیست چند نفره گمانه زنی‌های رسانه‌ها شانس بیشتری داشته و عملا شرایط احراز دارند اما تماس‌های مکررخبرگزاری دانشجوحکایت از آن دارد که جمعی از پیشکسوتان، پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در نامه‌ای خواهان ثبت نام و حضور دکتر سید احمد موسوی دبیرکل پیشین این نهاد شده اند.

البته لازم به ذکر است که بر اساس شرط سابقه مدیریت در هلال احمر برای کاندیداتوری در انتخابات رئیس جدید هلال احمر، عملا و قانونا حضور آقایان محسنی بندپی، بازوند و شریعتی استانداران تهران، کرمانشاه و خوزستان منتفی است.

حال به گفته‌ی برخی آگاهان به نحوه‌ی انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر، باید دید گزینه‌ی نهایی چه کسی است و آیا می‌تواند رای اعتماد شورای عالی جمعیت هلال احمر را به دست آورند؟ و در نهایت رئیس جمهور چه کسی را انتخاب خواهد کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر: