tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
بیانیه انتخاباتی قالیباف؛
محمد باقر قالیباف ضمن اعلام حضور در انتخابات مجلس گفت:با این امید که بتوانم با وارد کردن جمعی از چهره های نو، مومن و متخصص در یک سال و نیم باقیمانده این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف در بیانیه ای ضمن اعلام حضور در انتخابات مجلس شورای تاکید کرد: هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار در یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار می‌دهم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم عزیز و شریف تهران

سلام
برکسی پوشیده نیست که این روزها مردم احوال خوبی ندارند. بر این باور بودم درختی که ۴ سال ثمر ندهد دیگر ثمر نمی دهد از همین رو تلاش شد تا نهال تازه ای کاشته شود اما دولت مستقر دو قطبی دروغین ساخت و بر موج سوار شد و توانست با وعده های کاذب اعتماد مردم را جلب کند.

متاسفم که بگویم در این مدت ۲ سال یک روز هم آب خوش از گلوی مردم پایین نرفته، گرانی‌های افسارگسیخته، افزایش چند برابری قیمت ارز، ماجرای تاسف‌بار ارز ۴۲۰۰ تومانی، محترم نشمردن مردم و بی‌توجهی به شان و منزلت مردم، در این مدت ۲ سال اجازه نداده مردم روزی را بدون نگرانی از آینده به شب برسانند.

همه اینها بیش از پیش روشن می‌کرد که ما نیاز به یک دولت جهادی و کارآمد داریم تا چرخ اجرایی این کشور پر از منابع و ذخایر مادی و انسانی را به حرکت درآورد و امید را به مردم برگرداند. بعنوان پیش درآمدی بر این اتفاق ما باید شاهد ایجاد مجلسی نو با حضور چهره های نو، رویکرد نو و ایده های نو باشیم لذا تلاش کردم با طرح مجلس نو فضایی را برای این مساله ایجاد کنم و به جوان ترها کمک کنم تا با ورود به مجلس، چنین اتفاقی را رقم بزنند.

اما ماجرای افزایش قیمت بنزین درس بزرگی به ما داد و آن این بود که این درخت نه تنها بعد از ۴ سال ثمر نداده است بلکه در حال آسیب زدن جدی به مردم است و این نگرانی را به جد ایجاد کرد که تا سال ۱۴۰۰ یعنی ۱ سال و نیم آینده تصمیماتی نابخردانه از جنس ماجرای افزایش قیمت بنزین، اصلا دور از ذهن نیست و اینجا بود که به این جمع بندی رسیدم که باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود و تمام هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار و فعالیت در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار دهد .

بر این اساس تصمیم گرفتم به دور از مصلحت اندیشی های شخصی وارد عرصه انتخابات مجلس شوم با این امید که بتوانم با وارد کردن جمعی از چهره های نو، مومن و متخصص در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور به مجلس، در یک سال و نیم باقیمانده این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

از مردم عزیز ایران خصوصا تهران می خواهم با حضور آگاهانه خود به ما کمک کنند تا مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود تا با نظارت مقتدرانه و تصویب قوانین به موقع بتواند مراقب باشد تا در این یک سال و نیم پیش رو وضعیت زندگی مردم بدتر نشود و زمینه ساز روی کارآمدن دولتی جهادی و کارآمد باشد.
والسلام
محمد باقر قالیباف


نام:
ایمیل:
* نظر: