tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
داماد حسن روحانی از تبریز در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

هماپرس؛

به گزارشاقتصادنیوز به نقل ازتسنیم، کامبیز مهدی زاده داماد حجت الاسلام حسن روحانیرئیس جمهورکشورمان از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر درانتخابات مجلسثبت‌نام کرد.

وی دقایقی پیش همراه همسرش با حضور در فرمانداری تبریز، ضمن گفت‌وگو با خبرنگاران، درانتخاباتمجلس یازدهم ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید

مصطفی میرسلیم در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد

نماینده کاشان و آران و بیدگل برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کرد

انتخابات 98- خراسان رضوی| 315 نفر برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند

کامبیز مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به پشتوانه اعتماد مردم و بخصوص جوانان آذربایجان در انتخابات ثبت نام می‌کنم نه به واسطه نسبت فامیلی با آقای رییس جمهور.

وی افزود:با آقایرییس جمهوررابطهپدرو فرزندی دارم و برای کاندیداتوری در انتخابات از ایشان اجازه خواستم.

مهدی زاده بیان کرد:باید جراحی جدیدی در انتخاب نمایندگان مجلس در استان صورت پذیرد و هر جراحی درد دارد هر چقدر اینجراحیدیرتر شکل گیرد درد آن بیشتر است.

وی ادامه داد:در تاریخ مبارزاتی آذربایجانشیرزنانی مثلزینبپاشا در راستای مبارزه با ظلم و احتکار، داشتیم اما امروز در این استان نقشزناندر عرصه‌های مدیریتی بسیار کمرنگ است.

مهدی زاده تصریح کرد: استان ما جوان است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم اما برخی کاندیداها از حضور جوانان در انتخابات ترس دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسته معیشتیدولتبرایم تعلق نگرفته است تصریح کرد:فساد در جایی رخ می‌دهد که مدیر 70 ساله پشت میز خوابش برده است.

مهدی زاده افزود: آذربایجان جواهر معادن خفته بوده و باید در استان از نظام مدیر گزینی به سمت انتخاب بر اساس شایسته سالاری حرکت کنیم و استان احتیاج به تلاش و توسعه و اصلاح رویکردها دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: