tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
خلاصه ای از ثبت نام مجلسی ها در خوزستان
در حوزه انتخابیه اهواز ۶۱ نفر ثبت نام کرده اند. همچنین در این حوزه سید شکر خدا موسوی که از او به عنوان یکی از گزینه های جدی نام برده می شد با صدور بیانیه ای از شرکت در انتخابات انصراف داد....
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.
سوره ی عنکبوت – آیه ۶۹

مردم نجیب و شریف شهرستان های اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه؛
دوستان ، هواداران ، همرزمان ، نزدیکان و آشنایان گرانقدر؛

سلام علیکم
امروز و در این ساعت که دست به قلم برده ام و قصد دارم مطلب مهمی را به اطلاع شما برسانم شاید یکی از سخت ترین لحظه های عمرم باشد . زیرا در نظر دارم موضوعی را خدمت تان عرض کنم که قطع به یقیق هواداران همیشگی ام را دل آزرده خواهد کرد.
مردم عزیز و زجر کشیده ی اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه ؛ هواداران با وفای بنده ی حقیر ؛
همانگونه که قبلاً عرض کردم از سن ۱۶ سالگی در سال ۵۸ که وارد سپاه پاسداران شدم و لباس سبز پاسداری را برای دفاع از این مرز و بوم بر تن کردم لحظه لحظه ی عمرم را برای خدمت به ایران عزیز و انقلاب اسلامی و مردم کشورم و استانم سپری نمودم.
در دوران سخت بحران های اول انقلاب ، هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن در فراز و نشیب های انقلاب ، لحظه ای احساس خستگی نکردم و با همه ی وجود ، شبانه روز برای ایجاد امنیت و آرامش در کشورم تلاش کردم.
۳۲ سال خدمت در سپاه پاسداران با آن همه سختی هایش را پشت سر نهادم و هیچگاه طعم شیرین جوانی را نچشیدم زیرا مدام در حال مأموریت و در شرایط سخت کاری بودم و پس از آن هم در دوره ی ۴ سال حضورم در مجلس شورای اسلامی که با رأی شما خوبان خادم تان در خانه ی ملت بودم تمام توان و وقت خود را صرف خدمت به توده ی مردم و خصوصا قشر آسیب پذیر می کردم. نه مالی اندوختم و نه دنبال زرق و برق دنیا رفتم و همین الآن هم فقط و فقط با حقوق بازنشستگی سپاه امرار معاش می کنم.
در دوره ی نهم که به مجلس راه یافتم و در دوره ی دهم که راه پیدا نکردم در هر دو دوره هیچگاه با اصرار و علاقه ی خودم ثبت نام نکردم و فقط بر اساس تکلیفی که همرزمان سپاهی و بسیجی ام و تعداد زیادی از نخبگان و بزرگان شهرم به دوشم گذاشتند در انتخابات شرکت کردم . حتی در دوره ی گذشته خواهش کردم که اگر اشخاص دیگری هستند که اقبال بیشتری از من دارند حاضرم به نفع آنان کنار بروم ؛ اما گویا تکلیف این بود که در آن شرایط سخت ، در آن دو آزمون بنده ی حقیر در معرض امتحان قرار گیرم .
در طول ۴ سال نمایندگی ، علیرغم اینکه مجلس نهم با دو دولت غیر همسو مصادف گردید اما کارهای بسیار مهمی را در حوزه های عمرانی و توسعه و خدمات رسانی به مردم پیگیری و به نتیجه رساندیم که بارها و بارها از طریق فضای مجازی و سیمای خوزستان اطلاع رسانی شد و در این مجال بیشتر از این مصدع اوقات شما خوبان نمی شوم.

مردم عزیز ؛ هواداران و طرفداران با وفا و نجیب؛
خیلی علاقه مند بودم به دلیل دنیایی از تجربه که خصوصاً در آن ۴ سال نمایندگی ام در مجلس نهم بدست آوردم در دوره ی یازدهم مجلس از حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه مجدداً شرکت نمایم تا بلکه صدای رسای شما مردم نجیب و مدافع مطالبات به حق شما از حاکمیت باشم و خواسته های بر حق شما را به نحو شایسته تری از دوره ی قبل پیگیری نمایم ، لیکن هر چه با خود فکر کردم و روزها و شبهای متعدد با خودم و وجدان خودم کلنجار رفتم تا بلکه خودم را قانع کنم تا در این دوره نیز در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نمایم به دلایل مختلف به نتیجه ای نرسیدم.
در همین جا ضمن تشکر و قدردانی از همه ی کسانی که در دو دوره ی گذشته به این حقیر اعتماد کردند ، خصوصاً اعضای ستادهای انتخاباتی ام و هواداران عزیز و همه ی طرفداران بزرگوارم به خاطر تمام زحمات طاقت فرسایی که متحمل شدند ، سر تعظیم در مقابل متانت ، ایثار و برادری همه ی شما فرود می آورم.
همچنین از همه ی اقشار مختلف از جمله نخبگان ، دانشگاهیان و تعداد زیادی از پزشکان سطح اول استان ، فرهیختگان ، فرهنگیان ، صنوف و بازاریان ، دانشجویان ، روحانیون ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی ، کارگران ، کارمندان ، کشاورزان ، بالاخص عشایر غیور بختیاری و عرب ، بهمئی ، عشایر قشقایی ، شوشتری ، دزفولی و بهبهانی و سایر اقوام عزیز ساکن در اهواز و خصوصا خانواده های معزز شهداء و جانبازان و ایثارگران ، پاسداران همرزم و بسیجیان همیشه در صحنه که در این یکسال گذشته بارها و بارها بنده را تشویق و دعوت به شرکت در دوره ی یازدهم مجلس کردند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

لذا علیرغم اینکه بنا به شواهد و قرائن و نظرسنجی های مختلف اقبال بسیار خوبی به نسبت دوره دهم و حتی نهم برای حقیر متصور است و از طرف مردم و خصوصا اقشاری که در بالا ذکر نمودم از یکسال گذشته تا کنون برای شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مکرر دعوت شده ام لیکن بنا به دلایل زیادی از جمله وضعیت بوجود آمده در جامعه بعد از افزایش قیمت بنزین با آن وضع اسف بار و بدون تدبیر و اینکه بنده چگونه به مردمی که بعضا گرفتار تامین نان شبشان هستند بگویم بیایید به من رای بدهید و همچنین بدلیل عوامل دیگری از جمله عدم تمکن مالی خودم و مشکلات شخصی و از طرفی ایجاد زمینه مناسب تر برای شورای ائتلاف و جبهه انقلابی اهواز در بستن لیست نهایی از بین دوستان انقلابی ، ضمن عذرخواهی از همه ی طرفداران عزیزم انصراف خود را از شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه اعلام می دارم.
از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی ، عزت و سربلندی برای همه ی شما خوبان و مهربانان مسئلت دارم .
در پایان بر خود لازم می دانم از همه ی کسانی که در آن دوره ی ۴ ساله نمایندگی احیاناً از دست بنده و یا اعضای دفترم دل آزرده شدند خاشعانه و خاضعانه عذرخواهی نمایم و امیدوارم هواداران عزیز این بنده ی حقیر را دعا و عفو نمایند.

والسلام
سید شکرخدا موسوی ۱۳۹۸/۸/۱۲

نام:
ایمیل:
* نظر: