tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
ورود امیر حیات مقدم اولین استاندار دولت احمدی نژاد در خوزستان به عرصه انتخابات ماهشهر به نوعی معادلات سایر کاندیداها را بر هم خواهد زد و با توجه به عملکرد مبهم گلمرادی نماینده فعلی، شانس این کاندیدا برای پیروزی دو چندان می شود.

هماپرس:

به گزارش عصرخوزستان: در ماه های اخیر گمانه زنی هایی در خصوص ورود دو استاندار اسبق خوزستان مطرح بود که با ثبت نام امیر حیات مقدم از حوزه انتخابیه ماهشهر و بندر امام خمینی و امیدیه، یکی از دو استاندار اسبق وارد رقابت های انتخاباتی شد و در چند روز آینده باید منتظر ماند و دید که گمانی زنی ها برای ورد مقتدایی استاندار سابق نیز محقق خواهد شد یا نه.

به گزارش عصرخوزستان، ورود امیر حیات مقدم اولین استاندار دولت احمدی نژاد در خوزستان به عرصه انتخابات ماهشهر به نوعی معادلات سایر کاندیداها را بر هم خواهد زد و با توجه به عملکرد مبهم گلمرادی نماینده فعلی، شانس این کاندیدا برای پیروزی دو چندان می شود.

تغییر سریع مواضع سیاسی، ناتوانی در تغییر مدیران پروازی پتروشیمی ها علی رغم وعده های مکرر و متعدد، نظارت ناقص بر عملکرد مدیران حوزه ی انتخابیه و … از جمله مواردی ست که اقبال دوباره مردم به گلمرادی را روز به روز کمتر کرده است.

در عین حال، جدال بر سر انتخاب شهردار اهواز، استعفای غیرمنتظره امیر حیات مقدم در اردیبهشت ماه ۸۶ نیز از مواردی ست که هنوز چرایی آن مبهم باقی مانده است.

در زمان استانداری حیات مقدم، غلامرضا شریعتی استاندار فعلی خوزستان، به عنوان منتخب شورای سوم برای شهرداری به وزارت کشور معرفی می شود اما استاندار وقت در اظهاراتی جنجالی با توجیه اینکه « یک پزشک نمی تواند شهردار شود» مانع تایید شریعتی از سوی وزارت کشور شد.

حیات مقدم در آن زمان گفته بود که شریعتی دارای مدرک دکترای پزشکی است و هیچ تخصص، تجربه و صلاحیتی در امور شهری و خدمات شهری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: