tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
از سوی وزیر صمت فاز نخست برنامه توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار تا پایان دوره دولت تدبیر و امید، با هدف توسعه ۱۲ استان منتخب در ابعاد مختلف بخش صنعت، معدن و تجارت به استانداران این استان‌ها ابلاغ شد

هماپرس؛

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایدرونیوز:این ابلاغ در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توسعه صنعتی، معدنی و تجاری مناطق محروم و کمتر ‌برخوردار،ایجاد موتور محرک تولید و افزایش توازن توسعه‌ای و پیشرانی در این استانها بوده است.

در این راستا تمامی حوزه‌های ستادی و سازمان‌های توسعه‌ای و سازمان های استانی وزارت صمت مکلفند با پی‌گیری اجرای برنامه‌های مرتبط با ماموریت خود، با حمایت و پشتیبانی استانداران محترم در استانهای ذیربط، اقدام و گزارش های دوره ای را به صورت ماهانه به دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی این وزارتخانه ارسال کنند.

همچنین به منظور پیشبرد و حل مشکلات در اجرای برنامه‌های ابلاغی، جلسات مورد نظر با محوریت معاونت طرح و برنامه این وزارتخانه در محل استانداری استان ذیربط، جهت تدوین مدل اجرایی و مالی هرکدام از پروژه‌ها وتعیین وظایف استانها و نیز نظارت بر فرآیند اجرای برنامه ها تشکیل خواهد شد.

همچنین در صورت لزوم به تغییر و اصلاح در برنامه‌ها، مراتب مستقیماً توسط معاونت طرح و برنامه به ‌ سازمانها و ادارات ذیربط ابلاغ خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: