tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
در حالی پیش از این اعلام شده بود که ثبت‌نام طرح ملی مسکن شهرهای جدید به صورت استانی انجام می‌شود که معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن تهران در شهرهای جدید انجام می‌شود.

هما پرس؛

به گزارشاقتصادنیوز به نقل ازتسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازسی در اطلاعیه‌ای ثبت نام طرح ملیمسکنکلانشهرها از جمله تهران در شهرهای جدید خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است؛ «ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران در شهرهای جدید صورت می گیرد. جزئیات ثبت نام طرح اقدام ملی با ذکر مکان‌های ثبت نام در اطلاعیه‌های بعدی از طریق پایگاه خبریوزارت راه و شهرسازیبه آدرس news.mrud.ir اعلام خواهد شد.

پرو‌ژه مسکن تهرانسر به صورت مشارکتی ساخته می شود؛ شرایط، نحوه واگذاری و ثبت نام پس از تقسیم سهمیه بیندولتو شریک، اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.پروژه هایی که در حال حاضر از متقاضیان ثبت نام می شود بر اساس فروش اقساطی و یا واگذاری 99 سالهزمیناست که در استان تهران نیز مانند سایر استان‌ها انجام می‌شود. در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌هایاستان تهرانکه تامین زمین صورت گرفته است، به صورت مستقیم؛ و برای متقاضیانشهر تهراندر شهرهای جدید اطراف تهران ثبت نام صورت می‌گیرد.»

به گزارش تسنیم، طی هفته‌های اخیر در بحث نحوه ثبت‌نام طرح ملی مسکن بین دو معاونوزیر راه و شهرسازیاختلاف نظرهایی بود.معاونمسکن و ساختمان به استانی شدن ثبت‌نام‌ها معتقد بود و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز بر ثبت‌نام در شهرهای جدید اصرار داشت. گرچه پیش از این اعلام شده بود که ثبت‌نام شهرهای جدید در طرح ملی مسکن به صورت استانی انجام می‌شود اما به نظر می‌رسد معاونت مسکن و ساختمان به این نتیجه رسیده تا ثبت‌نام کلانشهرها از طریق شهرهای جدید انجام شود. احتمالا تجربه شهرهای جدید در طرحمسکن مهردر چرخش معاونت مسکن و ساختمان بی تاثیر نبوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: